י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

משה ליאון: "אין לי הסכם עם הסיעות החרדיות"

משה ליאון הכריז על הצטרפותו הרשמית למירוץ על ראשות עיריית ירושלים • מבהיר: "אערוך הסכם רק לאחר הבחירות - אמשיך ואחזק את כל התושבים, לא רק את החרדים"

רו"ח משה ליאון. צילום: גלובס
רו"ח משה ליאון. צילום: גלובס

רואה החשבון משה ליאון, שכיהן כיו"ר הרשות לפיתוח ירושלים הכריז היום (ב') על ריצתו לראשות עיריית ירושלים.

במסיבת עיתונאים שכינס אמר: "ירושלים היא לא עוד עיר אלא טבורו של העולם. אני בא לירושלים מתוך אהבה ודאגה, היא מלווה אותי תמיד. כיו"ר הרל"י הבאתי לפיתוחה של העיר. אני מתחייב לדאוג לצרכיה של כל שכונה ושכונה לדאוג שיחיו בשלווה זו לצד זו הקהילות השונות. כל מי שירושלים יקרה ללבו, מבין היטב שהעיר זקוקה לשינוי. יש מי ששכח שבירושלים גרים גם תושבים, ירושלים היא בית למשפחות, צעירים וסטודנטים.

"אני רוצה שבירושלים יחיו כל התושבים וכל הקהילות זו לצד זו, שכל אחת תיתן לשנייה לחיות את חייה שלה ושכולם יחיו לפי אמונתם. אני חושב שלא רלוונטי לדבר על היחס שלי כלפי החרדים ואם הם יקבלו יותר או פחות. למעשה אני אמשיך ואחזק את כל התושבים, לא רק את החרדים".

ליאון המתגורר בגבעתיים הסביר כי "המעבר שלי לירושלים בימים האחרונים הוא שינוי טכני בלבד. ב-15 שנים האחרונות אני חי ונושם את העיר במשך כל ימי השבוע. אני מכיר אותה, בשבילי אני ירושלמי לכל דבר. וגם אם אפסיד במרוץ אמשיך להתגורר בבירה.

ליאון נשאל אם יש לו הסכם עם סיעות החרדים השיב: "אין לי שום הסכם עם אף סיעה, זה יחכה לאחר הבחירות".

בהתייחס לברקת אמר: "אני לא חולק על כל שברקת מועמד ראוי אבל אני חושב שאני מתאים יותר ממנו".

ליאון גם נשאל על כך שמשרד רואי החשבון בו היה שותף שילם כופר מס שהינו לעיתים תחליף להעמדה למשפט פלילי.

ליאון הסביר: "מטבע הדברים אנחנו נמצאים במערכת הבחירות. אני רגיל שההכפשות עולות. מאז אותו ויכוח מקצועי שהיה לי עם מס הכנסה התמניתי להיות מנכ"ל משרד ראש הממשלה, התמניתי ליו"ר רכבת ישראל, כל מינוי כזה עובר בדיקות".
ניר ברקת משה ליאון ירושלים עירייה מועצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד