כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
אסון כבד

טרגדיה משפחתית: הורים ושלושה ילדים נספו בשריפה

שלושה ילדים והוריהם מתו כאשר ביתם במישיגן בארה"ב הפך למאכולת אש. להבות ענק יצאו מבעד לחלונות | בבית לא היה מותקן גלאי עשן, מה שגרם לתגובה מאוחרת של בני המשפחה | ילד רביעי ניצל כשנמלט מהחלון

שריפה בארה"ב: אילוסטרציה
שריפה בארה"ב: אילוסטרציה צילום: Yeshiva world news צילום

אסון בארה"ב: אם לארבעה, בת 30, נספתה יחד עם בעלה ושלושת בנותיהם, בת 4, בת 6 ובת 9, בשריפה שפרצה בביתם שבפלינט, במדינת מישיגן בארה"ב. רק אחד מבני המשפחה, ילד רביעי, שרד את השריפה הקטסטרופלית.

הילד ששמו לא פורסם נפצע לאחר שנמלט בטיפוס החוצה דרך החלון, כך על פי כוחות הכיבוי. השריפה פרצה בבית דו-קומתי בבלוק דירות בשדרת אוקלידס בסביבות השעה 4:15 בבוקר יום שני, כך מסר מארק קובץ', מפקד תחנת הכבאות האזורית.

מפקד הכבאות, ריימונד בארטון, שפעל בשטח עם צוותו, סיפר לתקשורת המקומית, כי להבות כבדות יצאו מבעד לחלונות. בבית לא הותקן גלאי עשן, מה שגרם לתגובה מאוחרת של בני המשפחה. סיבת השריפה עדיין בבדיקה נכון ליום רביעי בבוקר. בני משפחה דיברו עם 'דטרויט ניוז' על הטרגדיה ואמרו: "הם היו אנשים טובים, הם היו אנשים מאושרים, הם חיו חיים טובים".

אחת מהן סיפרה ששכנה ניסתה לפתוח את דלת הכניסה, אך הדלת וידית המתכת היו חמות מדי מכדי לגעת בהן. השכנים סיפרו שאחד הילדים בבית נמלט בקפיצה מחלון. "הוא ניסה להציל את אחותו הקטנה, אבל הוא לא הצליח", סיפרה אחת השכנות.

מישיגן ארה''ב אסון שריפה בבית משפחה אחת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד