ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
נחבא אל הכלים

מצדיקי הדור: המשגיח האהוב נפטר מדום לב

בד"ה: הרב מיכאל בנדר זצ"ל, משגיח בישיבת 'בית בנימין' במונסי, נפטר אתמול מדום לב, בן 72 בפטירתו | הוא היה עובד השם בצורה יוצאת דופן, עניו מאד, חי את חייו בהסתר ובהצנע לכת וברח תדיר מאור הזרקורים

מצדיקי הדור: המשגיח האהוב נפטר מדום לב
הרב מיכאל בנדר זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

הרב מיכאל בנדר זצ"ל, נפטר אתמול במונסי ניו יורק, הוא היה בן 72 בפטירתו לאחר שלקה בהתקף לב ונפטר ביום שלישי אחר הצהריים שעון מקומי.

הנפטר היה המשגיח בישיבת בית בנימין (ישיבת סטמפורד), והיה אחד מצדיקי הדור. מי שזכה להכירו מספר שאין מספיק דיו ונייר כדי לתאר את צידקותו והחסדים הנסתרים שעשה כל חייו. הוא היה עובד השם בצורה יוצאת דופן, עניו מאד, חי את חייו בהצנע לכת וברח תדיר מאור הזרקורים. כך דווח אתר Yeshiva world news

הרב מיכאל היה חתנו של הרב שוסטאל זצ"ל, ראש ישיבת בית בנימין, ובנו של הרב דוד בנדר זצ"ל, מנהל בישיבת תורה ודעת. והרבנית בתיה בנדר ע"ה, שהייתה מראשוני תלמידותיה של שרה שנירר ע"ה בקרקוב שבפולין לפני השואה, ומחלוצי תנועת "בית יעקב" האמריקאית.

אחיו הם הרב יעקב בנדר, ראש ישיבת דרכי תורה בפאר רוקאווי, הרב שמואל שלום בנדר, מגיד שיעור בישיבת דרכי תורה, הרב פלטיאל בנדר, מגיד שיעור בדרכי תורה, ואחות, הרבנית בלומי שפירו אשתו של הרב משה שמעון שפירו מלייקווד. אחותו הבכורה הייתה הרבנית אסתר אפשטיין ע"ה, אשת הגאון הרב חיים אפשטיין זצ"ל, ראש ישיבת זכרון מלך.

 

משגיח בישיבה דום לב מונסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד