כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
המשפחה מתחננת לעזרה

74 יום להיעדרות הנער: במשטרה מתקשים למצוא קצה חוט

74 ימים חלפו מאז נראה הנער מוישי קליינרמן באזור הר מירון ונעלמו עקבותיו, במשטרה מספרים היום כי נשלחו כמה צוותי חיפוש שכללו מומחים בתחום אך העלו חרס בידם | המשפחה ממשיכה להתייסר ולדאוג ליקירם ומתחננת לעזרת הציבור באיתורו 

74 יום להיעדרות הנער: במשטרה מתקשים למצוא קצה חוט
חרדים בכיפל חארס, מוישי קליינרמן צילום: Yaakov Naumi/Flash90

74 ימים חלפו מאז שהנער אברהם משה (מוישי) קליינרמן, בן ה-16 ממודיעין עילית, הוכרז כנעדר מביתו. לבני משפחתו המודאגים אין קצה חוט היכן הוא עשוי להימצא. המשטרה אמנם עורכת חיפושים ברחבי הארץ אך לפי שעה לא נרשמה התקדמות משמעותית.

סנ"צ אלון כלפון, מפקד תחנת מודיעין עילית, הודה הבוקר (רביעי) כי אין התפתחות במאמצים למצוא אותו. "יש לא מעט הערכות לא אופטימיות, אין לנו קצה חוט", אמר סנ"צ כלפון בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב'.

"מוישי יצא מהבית והלך לאירוע במירון של רב שהוא מחובר אליו. הוא נראה לאחרונה יורד מהאתר לתוך הנחל להתבודדות ולמעשה עד היום אין בשורה בעניין", הסביר מפקד התחנה שציין כי היו כמה משלחות חיפוש בתקופה המדוברת וכי בחיפושים השתתפו כוחות רבים, בהם מומחים לאיתור נעדרים.

לפני כחודש ימים, התחננה גיטה, אמו המודאגת של הנער, בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "עזרו לנו למצוא אותו, אנחנו לא יודעים איפה הילד נמצא, זו הרגשה נוראית של חוסר וודאות", אמרה.

האם סיפרה על מתח רב וחוסר אונים אל מול המצב: "כל הזמן מתקשרים אנשים שחושבים שראו אותו. שולחים לנו סרטונים. כל טלפון או דפיקה בדלת אנחנו קופצים. אנחנו לא יכולים לצאת מהבית. איך אפשר להיכנס ככה לחג בחירות", אמרה.

לפני כשנה נפצע קליינרמן בפיגוע אבנים, בעת שנכנס לכפר הפלסטיני כיפל חארס הסמוך לאריאל, בו קבור יהושע בן נון. "הוא נפגע בפעולת איבה", אומרת האם, "פלסטיני השליך בלוק שפגע לו בראש. בעקבות המקרה הוא אושפז כשבועיים בבית החולים ומאז הוא נעשה מאוד סוער". לדברי האם, בעקבות הפיגוע נאלץ מוישי לעבור 14 תפרים בראש, מה שגרם לצלקת משמעותית במצחו.

אולי עוד אפשר להציל את מוישי • קרן מיוחדת נפתחה לסיוע בחיפושים - לתרומות>>>

איתור נעדר מוישי קליינרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד