י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פרשיית האם המרעיבה: דחייה נוספת בשלושה חודשים

האשה המכונה 'האם המרעיבה' הורשעה כבר בשנת 2010, אולם בשל הסכמה לטיפול הרשויות נדחה מועד גזירת העונש ב-3 שנים • היום המועד נדחה ב-3 חודשים נוספים

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

ב-17 במאי 2010 הרשיע כבוד השופט יוסף שפירא את האם המעריבה על יסוד הודאתה בעבירת התעללות בבנה בידי אחראי. באותו מועד נרשמה התחייבותם והצהרותיהם של האם והעדים לקבל טיפול ולקיים את הוראות רשויות הרווחה. במטרה לאפשר לה לקיים את המוסכם במסגרת הסדר טיעון, נעתר בית המשפט לבקשת הצדדים לדחות את הטיעון לעונש למשך 3 שנים מאותו יום.

הסיבות כפי שפורטו בשנת 2010 לדחיית מועד טיעון לעונש בשלוש שנים:

האם הודתה במעשים אשר מטבע הדברים קשה להודות בהם, ובמיוחד שאלה באים על רקע והשפעה של גורמים חברתיים וסביבתיים. התחייבות האם ובעלה בהכרזת כל ילידיהם כקטינים נזקקים בהתאם לחוק הנוער ולא רק כלפי הקטין הנדון בכתב האישום. הטיפולים באמורה הנאשמת ומשפחתה לקבל ולשתף בהם פעולה. הנאשמת ילדה זה מקרוב ילד נוסף. קיומם של תנאים לא קלים בהסדר המצריכים שיתוף פעולה של המשפחה והקהילה. שהייה מרצון במעצר בית למשך 3 שנים וטובת ילדיה של האם.

השופט אמנון כהן בפניו התקיים הדיון אמר: "אילו הייתי צריך לגזור את דינה של הנאשמת היום הייתה עמדתה של התביעה הטלת מאסר בפועל. לאחר עיון בתסקירים ועל יסוד הסכמת הצדדים, ולאחר שהנאשמת ובעלה הצהירו בבית המשפט, כי ישתפו פעולה עם הגורמים המטפלים ועם שירות המבחן, נראה לי, כי לא יהיה זה מן הראוי לגזור את דינה של הנאשמת היום. אני מחייב את הנאשמת לשתף פעולה עם שירות המבחן ועם הצוות הרפואי ככל שיידרש".

לאחר הדיון שהתקיים היום - נדחה מועד הטיעונים לעונש ליום 24.11.13 בשעה 11:30.
האם המעריבה דיחוי נוסף גזירת עונש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד