כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בכנס לחיזוק ההתיישבות

הורים שכולים מחו נגד הממשלה וגורשו ע"י המשטרה

פעילי ימין שהגיעו הבוקר למחות נגד השרה איילת שקד בכנס אשכול יהודה ושומרון במישור אדומים, הניפו שלטים עליהם נכתב "איילת, הממשלה שלך נגד התיישבות" וגורשו מהמקום ע"י המשטרה למרות שמחו במקום ציבורי 

הורים שכולים מחו נגד הממשלה וגורשו ע"י המשטרה
שוטרים. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: פלאש 90

פעילי ימין הגיעו הבוקר (רביעי) למתחם ה-Dcity במישור אדומים שם נערך כנס מיוחד לחיזוק ההתיישבות בהשתתפות השרה שקד וראשי מועצות מיהודה ושומרון. למקום הגיעו גם פעילי ימין כדי למחות נגד השרה איילת שקד.

במקום פרצה מהומה כשהפעילים יחד עם מירב חג'ג' ששכלה את בתה שיר חג'ג' בפיגוע דמים הניפו שלטי מחאה במקום. למקום הוזעקו שוטרים שסילקו בכוח את חג'אג' ואת ראש מטה מחאת הקו האדום יואל שילה ופעילים נוספים תוך שהם מורידים את שלטי מחאה.

ראש מטה מחאת הקו האדום יואל שילה אמר: "באיזה זכות משטרת ישראל לא נותנת לנו להפגין במקום ציבורי נגד התנהלותה המבישה של השרה איילת שקד, שפוגעת בהתיישבות ובמצביעי הימין שהצביעו בעדה. לא ייתכן שמגרשים אם שכולה שאיבדה את בתה. בושה שחלק קטן מראשי הרשויות ביהודה ושומרון הגיעו הבוקר לכנס ומשתפים פעולה עם הממשלה הרעה הזאת שפוגעת בהם ובתושבים שלהם. הגיע הזמן שהממשלה הזו שלא מצליחה להעביר חוק תקנות יו"ש וחוקים נוספים תיפול בהקדם".

הורים שכולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד