י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מסתורין באיראן

לאחר ההכחשה הגורפת: הלוויה צבאית נערכה למחוסל

משמרות המהפכה האיראניות הכחישו קשר לאדם שנורה למוות בעיר קום וטענו כי הוא נקלע לחילופי אש. אך על פי דיווחים באיראן, משמרות המהפכה ערכו לו הלוויה צבאית, ונישאו נאומים צבאיים

לאחר ההכחשה הגורפת: הלוויה צבאית נערכה למחוסל
צילום מסך מסרטון של הירי בקום צילום: באדיבות המצלם

פקידי משמרות המהפכה האיראנים נכחו בטקס הלוויה בעיר קום, לגבר שחוסל בתוך רכב בשבוע שעבר. משמרות המהפכה של איראן הכחישו קשר עם האדם שנורה, אך משמרות המהפכה ערכו לו הלוויה צבאית, כשפקידיה ניהלו את הלוויה. כך דיווח ערוץ הטלוויזיה Iran International.

בסרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות מאירוע הירי בקום שהביא למותו של אדם אחד, נטען כי האדם שנהרג במהלך חילופי אש היה קצין במשמרות המהפכה, אך איראן הרשמית הכחישה זאת, וטענה שהסרטון הויראלי מקורו בחילופי אש לאחרונה בין המשטרה במחוז קום לבין סוחרי סמים.

משמרות המהפכה טענו גם כן כי הקורבן נורה למוות על ידי הסוחרים כאזרח רגיל שחלף במקום עם מכוניתו וכי אין לו כל קשר למשמרות המהפכה. אך אתמול באורח פלא נערכה הלוויה למחוסל על פי כללי הטקס של לוויות שמנוהלות על ידי משמרות המהפכה. החיסול האחרון מצטרף לסדרת מקרי מוות מסתוריים שקורים לאחרונה באיראן, שם מתים מדי פעם בכירים במשמרות המהפכה או אנשי הגרעין האיראני.

משמרות המהפכה איראן לוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד