כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
יאלצו לחפש חלופות

בעקבות הודעת החברה: הצרכנים החרדים יאלצו לוותר על קטשופ אסם

בעקבות מחסור עצום ברכז עגבניות שמיוצר באוקראינה ותקוע בשל המלחמה, החליטה חברת אסם לייצר את המוצר באמצעות רכז עגבניות מתוצרת ישראל, כשהיא נסמכת על היתר מכירה

בעקבות הודעת החברה: הצרכנים החרדים יאלצו לוותר על קטשופ אסם
קטשופ אסם צילום: צילום מסך

‏הצרכנים החרדים יאלצו לוותר על הקטשופ האהוב: ע"פ דיווח של ‎חנן גרינווד ב'ישראל היום', חברת אסם מפסיקה לספק כשרות מהדרין לקטשופ.

הסיבה לכך - מחסור עצום ברכז עגבניות שמיוצר באוקראינה ותקוע בשל המלחמה, אשר בעקבותיו החלה חברת אסם לייצר את המוצר באמצעות רכז עגבניות מתוצרת ישראל, כשהיא נסמכת על היתר מכירה. 

אם עד כה רכשו בחברת אסם קטשופ מתוצרת אוקראינה כדי לקבל את הכשרויות המהודרות, דבר שמאפשר להם למכור את המוצר המבוקש לכלל במגזר החרדי. כעת, בשל המלחמה באוקראינה, נתקעו במדינה עשרות טונות של קטשופ, וכלל לא ברור מתי ישוחררו. הדבר הוביל למחסור במוצר המבוקש ולהחלטה ראשונה מסוגה בחברה.

כאמור, באסם החליטו לאחרונה להתחיל לייצר באופן תקדימי קטשופ מעגבניות תוצרת ישראל כדי לעמוד בביקוש, תוך שימוש בשיטת היתר מכירה, אך הדבר כרוך בוויתור עד להודעה חדשה על הכשרות המהודרת.

מחברת אסם נמסר לישראל היום' כי "המלחמה באוקראינה משפיעה על אספקת חומרי גלם ועל הייצור, בין השאר רכז עגבניות לייצור קטשופ. אנו פועלים במגוון דרכים כדי לספק את הביקושים לכלל הצרכנים בישראל, לרבות הקהל החרדי".

עוד טענו בחברה כי יש להם מלאי של המוצר לחודשים הקרובים וכי הם מחפשים חלופות.

 

קטשופ מלחמת אוקראינה רוסיה אסם היתר מכירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד