כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לרכב אחד בלבד

חניה בלונדון נמכרת במחיר של דירת שלושה חדרים

מקום חניה בלונדון עומד למכירה במחיר הזוי של 110,000 שטרלינג, באותו מחיר כמו דירת שלושה חדרים בוויילס. השטח ממוקם בחניון תת קרקעי ומציע מקום לרכב אחד בלבד

מגרש חניה: אילוסטרציה
מגרש חניה: אילוסטרציה צילום: Pixabay

מחירי הדיור בלונדון יקרים להחריד, אך מסתבר כי גם מקום חניה עולה בלונדון כמו דירת שלושה חדרים בעיירה פורט טלבוט בדרום ויילס, בנוסף לשלושה חדרי שינה, יש גם שני מרפסות, מטבח, חניה וגינה.

מקום החניה הלונדוני ברחוב ממוקם בחלק היוקרתי של מערב לונדון, שם הנכסים יכולים להגיע ל-5.5 מיליון שטרלינג, כך דווח ה'דיילי מירור'. מקום החניה נמצא מתחת לבלוק דירות עם שירות 24 שעות ביממה.

עם זאת, בנוסף לכך שהקונה הפוטנציאלי ישלם את המחיר המבוקש של 110,000 ליש"ט (450 אלף שקל) הם חייבים גם להסכים לשלם דמי שירות של 600 ליש"ט עבור חלקת האדמה הזעירה.

מקום חניה נוסף בלונדון יצא לשוק תמורת רק 85,000 ליש"ט, (300,000 שקל) אבל אפילו הנהגים המיומנים ביותר ימצאו את זה קשה. החניה נמצאת במרכז לונדון, אך בקושי מכונית יכולה להידחק שם, המקום דחוס בין שני קירות עבים ורוחבו רק שני מטרים. לשם השוואה, רוחב המכונית הממוצעת הוא 1.82 מטר. זה אומר שגם אם הצלחת להידחק פנימה, בקושי יהיה לך מקום להיכנס ולצאת מהמכונית שלך. אבל מצוקת החניה בלונדון כל כך גדולה, שאנשים ישלמו את המחיר.

לונדון חניה דירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד