כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אכזבה לישראלים

שינוי במועדי ראיונות לקבלת ויזה: המתנה שנה

שגרירות ארצות הברית הודיעה כי היא דוחה אלפי תורים לקבלת ויזה שנקבעו לחודשים אוגוסט וספטמבר הקרובים. בנוסף, לראיון לקבלת ויזה יקח שנה שלמה, התורים הפנויים הבאים לראיון הם רק במאי 2023

שגרירות ארה"ב: אילוסטרציה
שגרירות ארה"ב: אילוסטרציה צילום: ארכיון

שגרירות ארצות הברית דוחה אלפי תורים לקבלת ויזה שנקבעו לחודשים אוגוסט וספטמבר. בנוסף הודיעה השגרירות, כי מי שמתכנן להגיש בימים הקרובים בקשה לראיון לקבלת ויזה צפוי להמתין שנה שלמה, מאחר והתורים הפנויים הבאים לראיון הם רק במאי 2023.

ההודעה על דחיית התורים פורסמה על ידי דניס טיילור, ראש מחלקת ויזות המבקרים בשלוחת השגרירות האמריקאית בתל אביב. היא הסבירה את הסיבה לדחייה בוידאו שפרסמה באתר השגרירות: "כפי שהנכם יודעים, כל שגרירויות ארצות הברית בעולם מתמודדות עם האתגרים וההשלכות של הקורונה. אנו מתמודדים עם ביקוש חסר תקדים לוויזות כתוצאה משנתיים של הגבלות במתן שירות. העיכוב בטיפול בבקשות יימשך זמן מה. בישראל זמן ההמתנה לתורים קצר יותר מאשר ברוב שגרירויות ישראל בעולם".

טיילור הסבירה את המהלך שגורם לאכזבה גדולה בקרב ישראלים רבים: "כחלק מתהליך החזרה לשגרת העבודה עלינו לשנות מועדים של כמה מהתורים לראיונות לקבלת ויזה אשר נקבעו לאוגוסט ולתחילת ספטמבר. זה מהלך הכרחי".

היא הודיעה כי השגרירות תיצור קשר באמצעות מייל עם מי שהראיונות שלהם נדחו, ותודיע על מועד חדש: "כל הפונים לוויזה שהתור שלהם נדחה יקבלו תורים חדשים ללא תשלום נוסף, התורים ייקבעו ל-90 יום אחרי מועד הדחייה". מה שאומר שאם נקבע לכם תור לסוף אוגוסט תקבלו תור חדש לסוף נובמבר.

שגרירות ארה''ב ויזה טיסות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד