י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הוכתר במקום הגיס שנפטר

הכירו: ראש ישיבה חדש מונה לישיבה בנתיבות 

הגאון רבי אפרים זאב גרבוז מראשי ישיבת 'מאור התורה' בירושלים, מונה לכהן כראש ישיבת 'שכר שכיר' בנתיבות במקום גיסו הגאון רבי צבי יהודה גרשונוביץ זצ"ל, שנפטר באחרונה. מעמד ההכתרה בבית ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין 

הכירו: ראש ישיבה חדש מונה לישיבה בנתיבות 
הגאון רבי אפרים זאב גרבוז צילום: באדיבות המצלם

במעונו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין ברחוב ראב"ד בבני ברק, הוכתר הגאון רבי אפרים זאב גרבוז לכהן כראש ישיבת 'שכר שכיר' בנתיבות, במקום גיסו, הגאון רבי צבי יהודה גרשונוביץ זצ"ל, שנפטר לפני כמה חודשים. 

מדובר במינוי חדש בישיבה, שכן הגרא"ז גרבוז שימש עד היום כר"מ בישיבת 'מאור התורה' בירושלים של הגר"א סאלים, והרב גרבוז יכהן במקביל גם בירושלים וגם בנתיבות. 

היום (חמישי) בצהריים, במעמד ראשי הישיבה הגאון רבי אריה לוי חבר המועצת, הגאון רבי ירחמיאל אונגרישר ראש ישיבת 'בית מדרש עליון' וכן רבני הישיבה, הוכתר הרב גרבוז לכהן כראש ישיבה. במקביל מונה גם הרה"ג רבי הלל גרשונוביץ בנו הגדול של הגרצ"י זצ"ל לכהן כאחד מרבני הישיבה. 

הגאון רבי אפרים זאב גרבוז בן ה- 62 הוא בנו של הגאון רבי אברהם נח גרבוז בעל 'מנחת אברהם' וראש כולל 'הר אפרים' מירושלים וחתנו של הגאון הצדיק רבי ראובן יוסף גרשונוביץ זצ"ל, כמו כן הוא אחיו של הגאון רבי איתמר גרבוז ראש ישיבת 'ארחות תורה'. הוא חיבר ספר "שדה אפרים" ור"מ בישיבת 'מאור התורה'. הוא מחותנו של הגרש"צ פרוכטר רו"מ ישיבת שכר שכיר. 

המינוי מעורר התרגשות גדולה בעולם הישיבה בפרט ובעולם התורה בכלל, שכן משפחת גרבוז משפחה של ראשי ישיבות ומרביצי תורה בהיכלי הישיבות. 

שכר שכיר הרב גרבוז הרב גרשונוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד