ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"לא היו איתה שום בעיות"

הלם: אחות בבית החולים עשקה מטופלים בעשרות אלפי שקלים

אחות בבית חולים גדול במרכז הארץ השתמשה עשרות פעמים בכרטיסי אשראי של מטופלים ורכשה מוצרים בסכום כולל של כ-20 אלף שקל | ע"פ הדיווח האחות פוטרה לאחרונה מעבודתה והועמדה לדין בבית הדין למשמעת של עובדי המדינה

הלם: אחות בבית החולים עשקה מטופלים בעשרות אלפי שקלים
אילוסטרציה צילום: Pixabay

אחות בבית החולים ביצעה עסקאות בסך של כ- 20 אלף ₪ באמצעות כרטיסי אשראי של מטופלים. ע"פ הפרסום של שמעון איפרגן ב'מאקו' מדובר על 33 עסקאות שביצעה האחות כשהיא משתמשת בכרטיסי האשראי של החולים.

ע"פ החשד דפוס הפעולה נמשך במשך חצי שנה כשהאחות הוותיקה נהגה להיכנס למחשב במחלקה לאתר את מספרי תעודות הזהות של אותם מטופלים בכדי לבצע את העסקאות.

הפרשה נחשפה כאשר המטופלים גילו את עשרות החיובים שבוצעו מכרטיסי האשראי ללא ידיעתם, ועקב כך פנו לחברת האשראי וזו פנתה לבית החולים לברר את העניין.

"היינו בשוק שגילינו שהיא מעורבת במעשים החמורים", ציין גורם בכיר בבית החולים, "היא אחות טובה וחרוצה ולא היו איתה שום בעיות" הופתעו בהנהלת בית החולים.

האחות פוטרה מבית החולים והוגשה תלונה במשטרה נגדה. ע"פ הדיווח האחות הודתה במעשים שיוחסו לה והתיק בעניינה הועבר לפרקליטות מחוז תל אביב. יש לציין כי היא אף חתמה על הסדר מותנה עם הפרקליטות וצפויה לפצות את חברות האשראי.

 

אחות בית חולים כרטיסי אשראי גנובים מטופלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד