כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

צימרים יפים בשזור לחופשת הקיץ

הישראלים אוהבים לצאת לחופש, לדבר על חופש ולהיזכר בחופש. אין כמו שמש טובה ובריכה כדי להעביר לנו את סוף השבוע ואם יש לידינו את כל הדרוש לארוחות טובות, אנחנו מסודרים גם לשבוע שלם. הרשו לנו להכיר לכם את הרפתקת הנופש הבאה בארץ הגליל: צימרים בשזור הנחשבים לפינוק קיץ משובח ופונים בעיקר לזוגות ומשפחות עם ילדים

צימרים יפים בשזור לחופשת הקיץ
צימר בשזור צילום: יח"צ

הקיץ הישראלי בפתח ומקומות הנופש הטובים נחטפים כמו ארטיקים קרים מהצידנית של המוכר בחוף. הדרישה העיקרית היא למקומות בסטנדרט גבוה, שרמת הטיפוח והניקיון שלהם היא ללא רבב ושיש בהם עושר של אפשרויות, פנימה והחוצה ממתחם הנופש.

כמובן שכל מקום מומלץ ואיכותי שמכבד את עצמו עונה על הקריטריונים הללו באופן בסיסי לחלוטין, אך מי שבאמת משקיע בחוויית חופש כנה ואמיתית, יוסיף להם את הפקטור האנושי – כן כן, זה שדואג ללוות את החופשה מא' ועד ת' והופך אותה למפנקת, אקסקלוסיבית ואישית הרבה יותר.


בריכה מפנקת • יח"צ

אירוח אישי, נדיב ומושקע

אחד המקומות הבולטים בהקשר לחוויית האירוח האישית במהלך החופשה הוא המושב הגלילי שזור. מקום קטן, שקט ופסטורלי, עם נוף פנורמי להרי הגליל ואיכויות של כפר. כאן ניתן למצוא צימרים רבים וטובים, מסבירים פנים לאורחים ופונים בעיקר לזוגות ולמשפחות בכל הרכב וטווח גילאים.

המראה החיצוני של הצימרים בהחלט תורם לאווירה הכפרית במקום: בקתות עץ יפות ומטופחות, מוקפות במדשאה ובעצים וותיקים, פינות ישיבה נעימות מפוזרות לאורך המקום ובמרכזו, איך לא, בריכת שחיה גדולה ומפנקת לכל אורחי המקום. בנוסף, ניתן למצוא צימרים בשזור שמוכוונים לחוויה אינטימית יותר, הכוללת בריכת שחייה פרטית לצימר אחד בלבד – חוויה המותאמת בעיקר לזוגות שמבקשים לבלות באפס הפרעות.

הצצה פנימית אל הצימרים בשזור

החוויה האישית והייחודית של צימרים בשזור מתגלה כבר כאשר פותחים את דלת הכניסה פנימה: שימוש בחומרים טבעיים "נושמים" שמעניקים תחושה של בריאות ושל שפע, מוצרי טקסטיל במרקמים נעימים ורכים מאוד למגע, נוף יפה מבעד לכל החלונות ופינוקים מבית המארחים שנמצאים על שולחן המטבח ובתוך המקרר.

מכאן והלאה, החופשה מלווה בעקביות במידת הפרטיות הנדרשת. צימרים בשזור בנויים כך שהם מוכוונים לפרטיות האורחים ואינם מתירים כניסה לשטח המתחם מלבד מי ששכר אותו בכל רגע נתון. גם ברמת הבקשות המיוחדות, קיים מענה רחב והמארחים יכולים לספק לאורחים תוספת מזרונים לילדים, לול ללינת התינוק, ארוחות וקייטרינג מבתי העסק בסביבה הקרובה וגם סיוע בתכנון החופשה, הכולל קישוטים להצעות נישואין וימי הולדת, סגירת פעילויות ואטרקציות במתחם הנופש או בסביבה הקרובה וליווי מלא עד לשביעות הרצון.


ג'קוזי עם נוף • יח"צ

מה עושים בסביבה הקרובה?

מיקומו של מושב שזור בסמוך להרי כרמיאל ומשגב, הופך אותו לנקודה אסטרטגית למטיילים: הנחלים שזור, עמוד, צלמון, מירון וחילזון נמצאים סביבו וגם שלל מסלולי הליכה ושמורות טבע. הקרבה לפסגות הר שזור ומירון לצד מגוון רחב של רכסים ובקעות, מאפשרת גם לחובבי האקסטרים למצוא כאן כמות מכובדת של טיולי טרקטורונים, רייזרים ואופניים, גם הם פועלים לצד כל הפעילויות הימיות בחופי אכזיב (20 דקות נסיעה) ואטרקציות מקומיות מוצלחות נוספות.

מוכנים לחופשת קיץ מושלמת?

כל הצימרים בשזור נחשבים למתקני אירוח מצטיינים ומומלצים, שאורחיהם נהנים לחזור אליהם שנה אחרי שנה. אם אתם מעוניינים בחוויה גלילית חדשה ומשובחת, כזו שמוגשת באופן אישי, אדיב ונדיב ומציעה מגוון עצום של אפשרויות בתוך המתחם ובסביבתו – המושב הגלילי היפהפה מחכה לכם.

צימר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד