ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
ביוזמת מטה הביטחון של חב"ד

בצל ההתראות: רבנים מקפריסין תרגלו התמודדות עם פיגועים

בצל ההתראות הביטחוניות המכוונות בין היתר לקהילות יהודיות ברחבי העולם, ובהם באזורים רגישים, רבנים מקפריסין התכנסו למפגש מיוחד ביוזמת מטה הביטחון העולמי של חב"ד CWA, ותרגלו תרגילי בטיחות שונים, שנועדו להגן על הקהילות היהודיות

בצל ההתראות: רבנים מקפריסין תרגלו התמודדות עם פיגועים
אימונים בקפריסין צילום: צילומים: CWA חב"ד

במפגש ביטחוני בקפריסין, אותו הנחה משה פליישמן מצוות מטה הביטחון, השתתפו רבני ושלוחי חב"ד מהערים השונות בקפריסין, ובהם: לרנקה, איה נאפה, ניקוסיה, לימסול ופאפוס. הרבנים הגיעו במיוחד מכל ערי המדינה בכדי ליטול חלק במפגש הסגור. כדי לתרגל מקרי בטיחות שונים, שנועדו להגן על הקהילות היהודיות.

במהלך המפגש, הרבנים האזינו להרצאות מקצועיות בנושאי ביטחון והתגוננות מפני טרור ואירועי חבלה שונים. במפגש השתתף גם נציג של מגן דוד אדום, שהעניק לרבנים טיפים של צעדי הצלה ראשוניים וחיוניים להצלת חיים במקרי חירום.

הרבנים התכנסו לאימונים לביטחון: צילום CWA חב"ד

המפגש נערך עם פתיחת עונת התיירות בקפריסין, במהלכה צפויים לנהור רבבות ישראלים למדינה, שרבים מהם מבקרים בקהילות היהודיות ובבתי חב"ד, המציעים להם מגוון שירותי סיוע, סעודות שבת, ועוד. הרבנים חתמו את המפגש בתפילה משותפת שעונת הקיץ תעבור בשלום ובבטחה.

ההתכנסות של רבני קפריסין, הינה חלק משרשרת מפגשים של רבני מדינות העולם ושלוחי חב"ד, שנערכים בתקופה האחרונה על ידי זרוע הביטחון של חב"ד העולמית, במטרה לאבטח את שלומם של הקהילות היהודיות ובתי חב"ד בעולם והאורחים הרבים הבאים בשעריהם.

קפריסין מד"א אימונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד