כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
כלכלה במשבר

סנאטור אמריקני: "מחירי הדלק כ"כ גבוהים, קוקאין זול יותר"

סנאטור אמריקאי אומר כי מחירי הדלק כל כך גבוהים ש"יהיה זול יותר לקנות קוקאין ולרוץ לכל מקום במקום שהאמריקאים ישתמשו במכוניות שלהם" הממוצע הארצי עומד כעת על 4.995 דולר לגלון

סנאטור אמריקני: "מחירי הדלק כ"כ גבוהים, קוקאין זול יותר"
תחנת דגל בארה"ב: אילוסטרציה צילום: Pixabay

סנאטור ג'ון קנדי ​​מלואיזיאנה התייחס למחירים הגבוהים ההיסטוריים ברחבי לואיזיאנה, שם חצה מחיר הדלק את רף ה-5 דולר לגלון, כולל ב-17 מדינות נוספות. "הנשיא ביידן ממשיך לפעול למען כאוס כלכלי נוסף, בינתיים, אני לא יודע איפה אתה גר ג'סי, אבל במדינה שלי, מחיר הגז כל כך גבוהים שזה יהיה זול יותר לקנות קוקאין ולרוץ לכל מקום במקום לנהוג ברכב" הסנאטור אמר את הדברים לג'סי ווטרס מרשת 'פוקס ניוז'.

מדינות כמו איידהו, אוהיו ופנסילבניה הפכו למדינות האחרונות שחצו את רף $5 לגלון דלק, קליפורניה נותרה הגבוהה ביותר במחיר ממוצע של $6.39 לגלון.

נכון ליום שלישי האחרון, 29% מ-130,000 תחנות הדלק בארה"ב כבר מכרו ליטר ביותר מ-5 דולר לגלון. מספר גורמים גרמו לעלייה במחירי הגז, כולל השפעת הפלישה של רוסיה לאוקראינה בפברואר וביקוש גבוה מצד צרכנים אמריקאים שעולים על מה שבתי הזיקוק יכולים לייצר, כך על פי מינהל האנרגיה האמריקאי.

"אנשים עדיין מתדלקים, למרות המחירים הגבוהים האלה", אמר דובר מנהל האנרגיה, אנדרו גרוס. "בשלב מסוים, נהגים עשויים לשנות את הרגלי הנהיגה היומיומיים שלהם או את אורח החיים שלהם בגלל המחירים הגבוהים האלה, אבל אנחנו עדיין לא שם".

דלק לואיזיאנה קוקאין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד