י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מהירות מופרזת

לייקווד: נהג שדרס למוות אברך, הואשם ברצח

נהג רכב שפגע למוות בחרדי תושב לייקווד ניו ג'רזי, הואשם ברצח. הנהג שעט במהירות עצומה ופגע ברכבו של הקורבן, אב לחמישה ילדים, והרגו במקום

לייקווד: נהג שדרס למוות אברך, הואשם ברצח
ר' משולם פייבל מנדל ז"ל צילום: Lakewood Alerts

אלחנדרו הוארטה-אריאס, בן 23, הואשם ברצח לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים שהתרחשה בלייקווד ב-9 במרץ 2022, והביאה למותו של ר' פייבי מנדל, בן 32 מלייקווד.

בסביבות השעה 8:15 בבוקר אותו יום, נהג הרכב שעט בצומת שדרת מדיסון ורחוב קורטני, ופגע בעוצמה בפייבי מנדל אב לחמישה ילדים. משרד התובע של מחוז אושן ויחידת בטיחות התנועה של משטרת לייקווד, גילתה כי הנהג נסע מהר מדי. הוא פגע בשברולט של פייבי מנדל, שניסה לפנות שמאלה לרחוב קורטני, וכתוצאה מכך נהרג האב לחמישה. כך דווח אתר Lakewood Alerts.

הנהג נלקח למרכז הרפואי של אוניברסיטת ג'רזי שור, לטיפול בשבר ברגל. חקירה נוספת של משרד התובע של מחוז אושן ויחידת בטיחות התנועה של משטרת לייקווד, העלתה כי הנהג נסע במהירות של 150 קמ"ש בזמן התאונה - יותר מכפול מהמהירות המותרת של 70 קילומטרים על הכביש.

הנהג הפוגע אלחנדרו הוארטה-אריאס

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים'מ טרגדיה נוראה התרחשה בעיר לייקווד החרדית שבניו ג'רזי בארצות הברית, בתחילת חודש מרץ האחרון, האברך ר' משולם פייבי מנדל ז"ל בן 33, אב לחמישה ילדים, נהרג בתאונה קטלנית בכביש 9. אדם נוסף נפצע קשה. האברך ר' משולם פייבל מנדל ז"ל, תושב לייקווד ובוגר ישיבת 'בית מדרש גבוה' שבנשיאות הגר"מ קוטלר, הותיר אחריו את אלמנתו וחמישה יתומים רכים.

תאונת דרכים לייקווד רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד