י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בדקו את זכאותכם

המדינה תחלק מאות שקלים לעשרות אלפי אזרחים

הביטוח הלאומי יוצא ביוזמה חדשה, והודיע כי יותר מ-100 אלף אזרחים לא משכו את המענק לכל אזרח שחולק במהלך הקורונה, וכדי להגיע למיצוי זכויות עמם - הכסף יזוכה בחשבונותיהם בביטוח הלאומי

המדינה תחלק מאות שקלים לעשרות אלפי אזרחים
שטרות כסף צילום: דוברות המשטרה

הביטוח הלאומי יזכה את חשבונם של יותר מ-100 אלף אזרחים על מענק לכל אזרח: הביטוח הלאומי הכריז על יוזמה חדשה במסגרתה ישלחו מכתבים שיידע את אותם 100 אלף ישראלים אשר לא משכו את ה'מענק לכל אזרח' שחולק במהלך הקורונה - 750 שקלים כי הכסף יועבר לחשבונותיהם בביטוח הלאומי, ומפרט כיצד ניתן לקבלם. 

עוד יצוין במכתב כי במידה ויש חובות בביטוח הלאומי יקוזזו הסכומים מהחשבון, במידה ואין, ניתן יהיה למשוך את המענק לאחר עדכון פרטי הבנק או להשאיר את הכסף כיתרה. בפועל, היוזמה של הביטוח הלאומי נועדה למיצוי זכויות של כלל האזרחים ולוודא כי הכסף יגיע אליהם ישירות.

מנכ"ל הביטוח הלאומי, מאיר שפיגלר התייחס ליוזמה החדשה ואמר כי "הביטוח הלאומי החליט שהמענק לכל אזרח ינתן פשוטו כמשמעו - לכל אזרח. כל מי שלא הגיע לדרוש את המענק - החלטנו, כחלק בלתי נפרד מהמדיניות שלנו, ליצור זיכוי בגובה המענק כך שלא יהיה אזרח במדינת ישראל שלא יקבל את מה שמגיע לו בזכות מהביטוח הלאומי".

 

ביטוח לאומי מענק קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד