כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מנפצים את החלון וחונקים

תיעוד דרמטי מנסיון הלינץ' בשוטרים בירושלים

בתיעוד חדש נראים הפורעים תוקפים את השוטרים שהיו בלבוש אזרחי, לאחר שנכנסו לשכונת עיסאוויה בירושלים | המשטרה עצרה שלושה חשודים, מעצרם של שניים מהם הוארך בבית המשפט

תיעוד דרמטי מנסיון הלינץ' בשוטרים בירושלים
ניסיון הלינץ' בשוטרים צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

תיעוד חדש המתפרסם הערב (חמישי) ב'חדשות 12', חושף את הרגעים הדרמטיים מניסיון הלינץ' בשוטרים שאירע אתמול בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים. לפי התיעוד, התוקפים הוציאו את הנהג מהרכב, חנקו אותו וניפצו את החלונות. במהלך היום עצרה המשטרה בעיסאוויה שלושה חשודים ובית המשפט האריך את מעצרם של שניים מהם.

כפי שדווח מוקדם יותר, שני שוטרים הותקפו אמש בכניסה לשכונת עיסאוויה בירושלים. מספר בני מיעוטים, שככל הנראה גילו שמדובר באנשי משטרה, החלו לתקוף את השניים תוך שהם רודפים אחריהם לשכונת הגבעה הצרפתית.

האירוע החל בסביבות השעה 23:15 לפני חצות. שני שוטרים, שלא היו בתפקיד, הותקפו באלימות חמורה יחד עם אזרח נוסף שהיה עמם ברכב אזרחי ע"י מספר ערבים אשר רדפו אחריהם לכיוון שכונת הגבעה הצרפתית, יידו לעבר הרכב סלעים וריססו גז פלפל.

אחד הערבים אף הצליח לחטוף את נשקו של שוטר מג"ב שהיה ברכב. השוטרים שחשו סכנה לחייהם ביצעו ירי באוויר במטרה להניס את התוקפים - שנמלטו מהמקום.

כוחות משטרה גדולים הוזעקו לאזור והחלו בסריקות במטרה לאתר את החשודים והנשק שנגנב. במהלך הלילה הנשק נמצא והוחזר לשוטר.

שוטר מג״ב נפצע באורח קל כתוצאה מגז פלפל והאבנים שהושלכו עברו, ולרכב הפרטי שבו נסעו השוטרים נגרם נזק כבד. כוחות משטרה פעלו בעיסאוויה לאיתור ומעצר החשודים במעשה החמור.

ניסיון לינץ גבעה הצרפתית תקיפת שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד