י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
נואשים לברוח

חיילים מזייפים נישואים כדי להתחמק מהמלחמה

כוחות רוסים מדוכדכים מחפשים נואשות דרכים לצאת מאוקראינה, חלקם ניסו לארגן 'נישואים מזויפים' כדי להשתחרר. אחד החיילים אמר: "או שאתה נפצע, או תמות, או שתהיה פקודה לסגת"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pexels

כוחות רוסים מדוכאים באוקראינה מחפשים דרכים לצאת מהמדינה, כולל ניסיון לארגן 'נישואים מזויפים', כך חשפה סוכנות הביון של אוקראינה. אנליסטים אומרים שהצבא הרוסי לחוץ מדי, עם מורל נמוך כשהמלחמה באוקראינה נכנסת ליומה ה-106. האזנת סתר של שיחה בין חייל רוסי לחברו גילתה שרבים כבר עשו ניסיונות להשתחרר.

חייל רוסי נשמע אומר: "או שאתה נפצע, נהרג או שיש פקודה רשמית לסגת", הוא הוסיף לספר, כי הוא עצמו ניסה לארגן נישואים מזויפים במאמץ להימלט מהמלחמה. האיש אמר: "אמרתי לאחת מחברותיי, לכי תגישי בקשה במשרד לרישום נישואין. אני אספר להן על זה כאן, כולם כאן מנסים כל דרך אפשרית לצאת, אבל אין סיכוי". כך דיווח ה'דיילי ביסט'.

מספרים הולכים וגדלים של חיילים רוסים מחפשים תירוצים לחזור הביתה כאשר המפקדים מחמירים את ההגבלות על חופשות. לפי שיחה נוספת שיירט שירות הביון, נשמע אדם שנשמע חייל רוסי אומר שאספקת המים שלהם הופסקה. "אנחנו יושבים כאן בלי מים, חם מאד לאחרונה". הוא גם נשמע אומר שחיילים לובשים את אותם מדים שלבשו בחורף.

מלחמת אוקראינה רוסיה חיילים נישואין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד