כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תקשורת חובבנית

גולשים ישראלים התבדחו: והאיראנים נפלו בפח

במתקפת מל"ט איראנית בכורדיסטן העיראקית, נפצעו שלושה אנשים, לטענת איראן, האנשים היו אנשי מודיעין ישראלים. גולשים ישראלים פרסמו שמות מגוחכים של סוכני המוסד שכביכול נפצעו, והאיראנים נפלו בפח

גולשים ישראלים התבדחו: והאיראנים נפלו בפח
אילוסטרציה צילום: unsplash

על פי הודעת 'המשרד ללוחמה בטרור של כורדיסטן העיראקית', כלי טיס בלתי מאויש (מל"ט) עם מטען מוצמד אליו התפוצץ אתמול בכביש בבירה ארביל, על פי הדיווחים נפצעו שלושה בני אדם ונגרם נזק למספר מכוניות. בעקבות התקרית, אמר ראש ממשלת עיראק, מוסטפא אל-קדימי, בשיחת טלפון לעמיתו הכורדי העיראקי, ברזאני, כי בגדד תשתף פעולה עם ארביל כדי למצוא את מבצעי הפיגוע.

סוכנות הידיעות האיראנית פארס דיווחה כי המל"ט היה איראני וכוון "לחוליית סוכנות הביון הישראלית, המוסד", עוד טענו כלי תקשורת באיראן כי המל"ט הרג בהצלחה את אילק רון, מפקד יחידת החיסול לכאורה של המוסד, ואיש מבצעים מיוחדים בשם מומצא נוסף.

גולשים ישראלים הכחישו את הדיווחים הללו ולעגו לעובדה ששמו האמיתי של מפקד המוסד לכאורה אילק רון, הוא בכלל שם אחר של צירוף מילים מגוחך, האיראנים פרסמו שמות של סוכנים נוספים שהם למעשה צירופי מילים מקריים שבשפה האנגלית נשמעים אמיתיים, ישראלים לעגו לכלי התקשורת האיראנים והציעו שמות נוספים כמו אלי קופטר (הליקופטר). לאחר מכן הדיווחים הללו נמחקו מהתקשורת האיראנית.

איראן תקיפה בעיראק המוסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד