י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אומץ יוצא דופן

צפו: המוכרת גרשה את השודד עם תרסיס נגד ג'וקים

מוכרת חסרת פחד שעובדת בתחנת דלק בוושינגטון מנעה משודד חמוש בנשק לשדוד את חנותה כשריססה לעברו ספריי נגד ג'וקים (K300) | משטרת ונקובר מתוסכלת נוכח ריבוי מקרי השוד באזור - למעלה מ-30 בחודשיים האחרונים | "מאמינים שאותו חשוד אחראי לכך"

צפו: המוכרת גרשה את השודד עם תרסיס נגד ג'וקים
המוכרת מרססת את השודד צילום: צילום מסך

מוכרת בתחנת דלק בוושינגטון שבארה"ב, הבריחה שודד שאיים עליה עם אקדח, באמצעות ריסוס ספריי נגד ג'וקים לעברו: "פחדתי. רק ניסיתי להגן על עצמי, אפילו לא חשבתי לפתוח את הקופה כדי לתת לו את הכסף, רק רציתי שהוא ייצא מהמרחב שלי", סיפרה אמבר מהלי, עובדת בסניף בונקובר וושינגטון, לערוץ הטלוויזיה KATU.

גולשים ברשתות החברתיות תהו למה תחנת הדלק פרסמה את התיעוד ללא טשטוש, מאחר והמוכרת נמצאת בסכנת נקמה מצד משפחתו וחבריו של השודד.

על פי הדיווחים העובדת חסרת הפחד גרמה לשודד לעזוב במהירות את התחנה לאחר שהופתע לגלות שהוא סופג תרסיס נגד חרקים. משטרת ונקובר אומרת שהיו יותר מ-30 מקרי שוד בחודשיים האחרונים באזור והם "מאמינים שאותו חשוד אחראי לכך".

החשוד לבש בגדים שחורים ובנדנה אדומה על פניו. הוא ניגש לדלפק ושלף אקדח. בשלב זה כפי שניתן לראות בתיעוד, הוא דורש מהמוכרת "תשימי את הכסף בתיק". מבלי להסס, היא קופצת ימינה במהירות, תופסת תרסיס נגד חרקים, אותו היא מרססת לעברו מאחורי הדלפק. בנוסף היא נראית צועקת על החשוד כשהוא רץ החוצה מדלת הכניסה מבלי לקחת דבר.

לפחות אחת עשרה רשויות אכיפת חוק באזור פורטלנד מחפשות כולן את החשוד שטרם זוהה, כך דיווח ערוץ הטלוויזיה KATU. "יש לנו יותר מ-30 מעשי שוד שסביר להניח שבוצעו על ידי אותו חשוד", אמרה קים קאפ ממשטרת ונקובר. לפחות שבעה עסקים נשדדו בוונקובר לבדה, אמרו השוטרים.

חרקים תחנת דלק שוד ונקובר וושינגטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד