י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המביט לארץ ותרעד

"מאוד מורגש": רעידת אדמה הורגשה בישראל

אזרחים דיווחו על רעידת אדמה שהורגשה בישראל. המרכז הסייסמולוגי אירופאי-ים תיכוני (EMSC) דיווח על רעידת אדמה שהורגשה באזור קפריסין בעוצמה 5, והתרחשה בעומק 10 ק"מ מתחת לפני הקרקע | אין נפגעים ולא נגרם נזק

"מאוד מורגש": רעידת אדמה הורגשה בישראל
רעידת אדמה צילום: unsplash

רעידת אדמה הורגשה הלילה בישראל, לא דווח על נפגעים או נזק. עוצמת הרעש 4.8 והמוקד היה בקפריסין. "זו הייתה תחושה מוזרה, לא משהו חזק מאוד, אבל בשקט של לפנות בוקר זה היה מאוד מורגש".

רעידת אדמה הורגשה הלילה בחלק מיישובי הארץ, מקור מוקד הרעש היה באזור קפריסין בעוצמה של 4.8. תושבים מנוף הגליל, חיפה, זכרון יעקב, קריית אונו, גבעתיים, אשדוד, קריית יערים, ירושלים, מודיעין ובית שמש דיווחו כי הם הרגישו את הרעידה כך דווח אתר Ynet.

על פי הדיווח, אגף סיסמולוגיה במכון הגיאולוגי מסר כי הרעידה התרחשה בשעה 04:40, בעוצמה 4.3, במרחק של 223 ק"מ צפונית-מערבית לנהריה.

ישראלית ששוהה בעיר ניקוסיה שבקפריסין, סיפרה שהתעוררה כשהרגישה את הרעידה. "זו הייתה תחושה מוזרה, לא משהו חזק מאוד, אבל בשקט של לפנות בוקר זה היה מאוד מורגש", אמרה ל-ynet. מלבד בקפריסין ובישראל, דיווחים על הרגשת הרעידה הגיעו גם מסוריה ומלבנון.

כזכור בתחילת החודש שעבר הורגשה רעידת אדמה בעוצמה 3.7 הורגשה בגליל המערבי, צפונית מערבית לנהריה. לא דווח על נזק או נפגעים. השירות הגיאולוגי של אירופה והים התיכון הודיעו שמוקד הרעש התרחש בים בתיכון.

רעידת אדמה ישראל קפריסין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד