י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
משכורת לשנה ותגלית מפתיעה

גנאים שוכנע להתפטר, אך אז העסק השתבש

ברע"מ הבטיחו לגנאים משכורת עד הבחירות המוניציפליות בסכנין במידה ויאות להתפטר מהכנסת. לפי הדיווח גנאים שוכנע, אך הבא אחריו ברשימה התגלה כבעייתי והדיל הוקפא

גנאים שוכנע להתפטר, אך אז העסק השתבש
מאזן גנאים במליאה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ברע"מ הציעו לחבר הכנסת הסורר מאזן גנאים כי ימשיכו לשלם את משכורתו עד לבחירות לעיריית סכנין בשנה הבאה, במידה ויסכים להתפטר מהכנסת ולתת לבא אחריו להיכנס. כך דווח בסוף השבוע בחדשות 12.

בקואליציה עומדים תחת האולטימטום של חבר הכנסת ניר אורבך שדורש ממרצ ומרע"מ לסגור את הזליגה, אם לא הוא מאיים, ילך לעסקה עם נתניהו. לפי הדיווח של דפנה ליאל, ברע"מ הצליחו להגיע להבנות עם גנאים. והציעו לשלם את משכרותו עד הבחירות המוניציפליות בשנה הבאה.

הפרשן מוחמד מג'דלה מדווח כי במהלך השבוע הפעיל יו"ר רע"מ מנסור עבאס לחצים כבדים על מאזן גנאים והצליח לשכנעו להתפטר מהכנסת, אלא שברע"מ גילו כי הבא בתור ברשימת המפלגה אחרי גנאים הוא נציג מאום אל פאחם, איש קיצוני שהצהיר על רקע מהומות הר הבית כי יתפטר מהמפלגה, דבר שלא עשה עד כה בפועל. 

אחרי שהתקדמו עם גנאים, פנו ברע"מ לנציג מאום אל פאחם וביקשו שיממש את התפטרותו כפי שהצהיר בעבר, אלא שהאחרון אמר כי אינו מתכוון להתפטר וברע"מ הבינו כי בכוונתו להיכנס לכנסת ולהטריל את הקואליציה ובשל כך הקפיאו למעשה את המגעים להתפטרותו של גנאים.

 

מאזן גנאים מפלגת רע"מ מנסור עבאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד