י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
נקם בעובדים

עובד במפעל פתח באש לעבר חבריו והרג שלושה

מקרי הירי האזרחיים בארה"ב נמשכים, לפחות אחת לשבוע אנו מתעדכנים על אירוע ירי קטלני בידי אזרח מטורף שהסתכסך או סתם נכנסו בו רוח שטות. האירוע האחרון התרחש במרילנד, שם רצח עובד במפעל שלושה מחבריו בסיום משמרת

עובד במפעל פתח באש לעבר חבריו והרג שלושה
ניידות במרילנד: אילוסטרציה צילום: משרד השריף

עובד במפעל במרילנד רצח שלושה עמיתים לעבודה, בנוסף הוא פצע שניים נוספים. הוא הואשם בעשרות עבירות פליליות, כולל רצח. בחיפוש בביתו של הרוצח נמצאו כלי נשק נוספים.

ג'ו לואיס אסקוויל, בן ה-23, מואשם בשלל סעיפי רצח, ניסיונות רצח, תקיפה והחזקת נשק. כך לפי משרד השריף של מחוז וושינגטון. האיש נעצר ללא יכולת להשתחרר בערבות, כך אמרו גורמים רשמיים. אסקוויל הלך למכוניתו כדי להביא רובה לאחר שסיים משמרת מלאה ביום חמישי האחרון במפעל לייצור בטון במדינת מרילנד בארצות הברית ופתח באש לעבר עמיתיו לעבודה בסביבות השעה 14:30.

לאחר שרצח את מארק פריי, בן ה-50, צ'ארלס מיניק ג'וניור, בן ה-31 וג'ושוע וואלאס, בן ה-30, ופצע עמית אחר באורח אנוש, אסקוויל נמלט במיצובישי שלו, ונעצר על ידי משטרת המדינה במרחק של כמה קילומטרים משם, כך מסרה המשטרה.


הרוצח ג'ו לואיס אסקוויל. צילום: משרד השריף של מחוז וושינגטון.

על פי הדיווח בכלי תקשורת מקומיים, התפתח קרב יריות בין היורה לבין שני שוטרים. אסקוויל פגע באחד מהם, אך הוא לא נמצא בסכנת חיים, בחיפוש בביתו של הרוצח נמצאו כלי נשק נוספים.

כל הקורבנות שנמצאו בזירה היו עובדים במפעל, כך אמר השריף של מחוז וושינגטון דאגלס מולנדור במסיבת עיתונאים. החמוש השתמש ברובה חצי אוטומטי במעשי ההרג אשר הוצא מרכבו. בשלב זה עדיין לא ברור מה היה המניע לירי, אולם בכלי תקשורת מקומיים סבורים שמדובר בפעולת נקם בעובדים שעמם הסתכסך.

וושינגטון מרילנד רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד