י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בזכות בדיקת DNA

תינוקת להורים שנרצחו, נמצאה בחיים לאחר 42 שנים

בתם של הורים שנמצאו ללא רוח חיים בטקסס לפני יותר מ-40 שנה אותרה חיה ובריאה, כך מסר התובע הכללי של המדינה. כיום היא גרה באוקלהומה, והיא אם לחמישה ילדים. פרטים נוספים לא נמסרו על מנת לשמור על פרטיותה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

למשפחה של זוג שנרצח לפני יותר מארבעה עשורים יש סוף סוף כמה תשובות על מה שקרה לבתם התינוקת שלא נמצאה בין שרידי הוריה. הרשויות לא הצליחו בעבר לקבוע את זהותם של גבר ואישה שנמצאו מתים באזור מיוער ביוסטון שבמדינת טקסס בארה"ב ב-1981, כך לפי הצהרה ממשרד התובע הכללי של טקסס, קן פקסטון. הם ככל הנראה נרצחו בין דצמבר 1980 לינואר 1981, אמר ברנט וובסטר, עוזר התובע הכללי הראשון של טקסס, במהלך מסיבת עיתונאים ביום חמישי האחרון.

"בייבי הולי" קרוז, כיום בת 42, לא נמצאה עם הוריה בזירת רצח ב-1981. בני הזוג לא זוהו עד 2021, הזיהוי הגיעה באמצעות בדיקות DNA בשנה שעברה. במסיבת עיתונאים אמרו גורמים רשמיים בטקסס שהם "שמחים על כך שהיא בחיים", אך שני תיקי הרצח נותרו פתוחים. גורמים רשמיים אומרים שכת דתית מסתורית עשויה להיות אחראית למקרי המוות.

טינה גייל לין קלוז, והרולד דין קלוז ג'וניור עברו מפלורידה לטקסס זמן קצר לפני שנמצאו ללא רוח חיים לאחר שנרצחו ביער ביוסטון טקסס ב-1981. רק בשנה שעברה הם זוהו בעזרת ארגון Identifiers International, המרכז הלאומי לילדים נעדרים בטקסס, פלורידה ואריזונה.

בהצהרה בסוף השבוע, הודיעה היחידה לנעדרים של התובע הכללי של טקסס כי הולי נמצאה לאחר 42 שנים. כיום היא גרה באוקלהומה, והיא אם לחמישה ילדים. פרטים נוספים לא נמסרו על מנת לשמור על פרטיותה. סבתה שעדיין בחיים כינתה את הידיעה "מתנת יום הולדת משמיים".

בשיחה עם עיתונאים ביום חמישי, אמר עוזר התובע הכללי של טקסס, ברנט וובסטר, כי הילדה הובאה לכנסייה באריזונה על ידי שתי נשים. הוא אמר כי ההורים שגידלו את הולי לאחר שאימצו אותה אינם חשודים במעשה הרצח. משטרת טקסס פרסמה בקשה כי כל מי שיש לו מידע הקשור להיעלמותם או לרציחתם של בני הזוג מתבקש ליצור קשר עם משרד התובע הכללי של טקסס, וזאת על אף שעברו שנים רבות מאז.

טקסס יוסטון תינוקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד