כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
רומז על תקיפה?

בנט בראיון: "איראן לא תפסיק - עד שהיא תופסק"

רומז על תקיפה נגד הגרעין האיראני? בנט קרא לקהילה העולמית להגביר את המאמצים, ואמר כי "תוכנית הגרעין של איראן לא תיפסק עד שהיא תופסק". עוד אמר בנט "איראן מעשירה אורניום בקצב חסר תקדים ומתקרבת בצורה מסוכנת להשגת נשק גרעיני"

בנט בראיון: "איראן לא תפסיק - עד שהיא תופסק"
אטום, אילוסטרציה צילום: Pixabay

כשהמתיחות בין איראן למערב גברה בסוף השבוע, ראש הממשלה נפתלי בנט הזהיר כי טהראן מתקרבת "בצורה מסוכנת לייצור נשק גרעיני". ראש הממשלה בנט התראיין לתקשורת הבריטית על הגרעין האיראני וטען כי: "איראן קרובה בצורה מסוכנת לנשק גרעיני, היא עשויה להגיע לשם בקרוב אם לא יהיה לחץ מערבי".

בראיון ל"טלגרף" הבריטי, ראש הממשלה בנט קרא לקהילה העולמית להגביר את המאמצים, ואמר "תוכנית הגרעין של איראן לא תיפסק עד שהיא תופסק". "איראן מעשירה אורניום בקצב חסר תקדים ומתקרבת בצורה מסוכנת להשגת נשק גרעיני", כך בראיון ל"טלגרף" הבריטי.

בנט קרא לקהילה העולמית להצטרף לישראל ולהגביר לחץ נגד תוכנית הגרעין והשאיפות של איראן. "ללא לחץ מהמערב, המשטר האסלאמי באיראן יכול לשים את ידו על פצצה גרעינית בקרוב מאוד", אמר.

"על העולם לנקוט עמדה נחרצת ולהגיד למשטר האיסלאמי באיראן: אין גרעין, אין סנקציות. תוכנית הגרעין של איראן לא תיפסק עד שהיא תופסק". על פי הדיווח ישראל ביקשה מבריטניה להקים מנגנון שנקרא "tripwire" כדי ליזום סנקציות חריפות יותר נגד איראן אם תמשיך במאמציה הגרעיניים הנוכחיים. לפי ה"טלגרף", מנגנון זה יהיה נפרד מכל עסקה עתידית אפשרית בין טהראן למערב.

גרעין איראני פצצת אטום נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד