כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הרב סתיו: "נלחם נגד ההקצנה, העסקנות והשררה"

הרב דוד סתיו וארגון צהר לאחר היוודע התבוסה: "נמשיך במהפכה מחוץ למערכת" • "נמשיך להיות חומת מגן יהודית מול מגמות של בדלנות, הקצנה, עסקנות ושררה"

הרב דוד סתיו. צילום: פלאש90
הרב דוד סתיו. צילום: פלאש90

הרב דוד סתיו, שהפסיד במירוץ בירך את הרבנים שזכו במשרה.

בהודעה שפורסמה על ידי הרב סתיו וארגון רבני 'צהר' נאמר: "ארגון רבני צהר והרב דוד סתיו מברכים את הרב דוד לאו ואת הרב יצחק יוסף על בחירתם לרבנים הראשיים לישראל ומאחלים להם שיזכו לשנות את הרבנות ולהצליח לחבר אותה מחדש אל כלל הציבור הישראלי – הציבור אותו הרבנות נועדה לשרת".

"צהר מתחייבת לשתף פעולה עם הרבנים הנבחרים בכל התחומים החיוניים לעתיד היהודי המשותף במדינת ישראל".

"במקביל, צהר מתחייבת כלפי הציבור הישראלי וכלל המפלגות הציוניות שתמכו ברב סתיו, ומיליוני הישראלים אותם הם מייצגים, שהיא תמשיך להיות שם בשבילם ותמשיך להיות חומת מגן יהודית מול מגמות של בדלנות, הקצנה, עסקנות ושררה".

"רצה הקב"ה שלא נעשה את המהפכה של צהר מתוך המערכת, אך ליבנו אמונה ואנחנו נמשיך להשתדל לחבר את היהדות לעם ישראל כולו כהלכה ובאהבה כדי שחלילה לא נתפצל לשני עמים".

"מי יתן וכפי ששינינו את האג'נדה של כל המועמדים בבחירות האלו, שבגלל צהר דיברו בראש ובראשונה על קירוב לבבות ואחדות עם הציבור החילוני והמסורתי, כך נוכל גם להמשיך להשפיע על גישת הממסד הרבני בנושאים הבוערים של ברור יהדות, כשרות, שמיטה, גיור ונישואים כהלכה".
הרב סתיו הרב לאו הרב יוסף רבנות בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד