י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אקטואלי ומשעשע

מקבץ בדיחות: אם הייתי חבר בקואליציה הייתי מסתפק ב-3 מיליון ש"ח

מקבץ בדיחות משעשע ואקטואלי שפשוט לא תפסיקו לצחוק, על ליברמן, חג השבועות ומהו החוק הבא שייכנס לתוקף? 

מקבץ בדיחות: אם הייתי חבר בקואליציה הייתי מסתפק ב-3 מיליון ש"ח
קריקטורה צילום: מוטי הלר

אחרי גזירת החד פעמי וחוק השקיות, היכונו לחוק הטישו. בדברי ההסבר לחוק ייאמר: הטישו החד-פעמי הניתן חינם למתפללים בבתי הכנסת מהווה עידוד לציבור לקחת כמה וכמה ניירות טישו בבת אחת, ולא חסרים מקרים שאדם אחד ישלוף מקופסת הטישו בזה אחר זה אפילו שלושה וארבעה ניירות, ומיותר לומר עד כמה השימוש בחד פעמי פוגע באיכות הסביבה.

חוק הטישו שמטרתו להתמודד בתופעה מסוכנת זו יחייב תשלום מס על כל שימוש בטישו, ולחילופין הוא יאפשר למי שיחזיר ניירות טישו לנקודות איסוף לקבל תשלום בגין כל נייר ונייר שיתקבל.

אם הייתי חבר בקואליציה הייתי דורש עבור הצבעה בעד הקואליציה 3 מיליון ש"ח בסך הכל, מקסימום ארבע, לא שקל אחד יותר. למה לא? מה יש לי לעשות עם 50 מיליון או אפילו עם 25 מיליון? תאמינו לי גם 3 מיליון זה סכום לגמרי לא רע. שיתנו את ההפרש לשכבות החלשות.

אחד בא למשרד הפטנטים וביקש לרשום פטנט לחיסון משולש לאבעבועות הקוף, שפעת העופות ועכברת. שאלו אותו: מאיפה בא לך הרעיון לשידוך כל כך מוזר? והשיב: אם אפשר לעשות אחדות בין יש עתיד, ימינה ורע"מ, למה שאי אפשר יהיה לעשות אחדות בין קופים, עופות ועכברים?

בעקבות התגברות השיסוי נגד החרדים חשש להתפרצות אבעבועות הליברמן.

תעשו לבד את החשבון: כל אברך אוכל סנדוויץ'' אחד כל יום. כפול 50,000 אברכים שווה 50,000 סנדוויצ'ים ביום. כפול 25 סנדוויצ'ים בחודש שווה מיליון ורבע. כפול שנה שווה 15מיליון סנדוויצ'ים. כפול כמעט 40 שנה עד הפנסיה זה כבר יותר מחצי מיליארד סנדוויצ'ים.

ותוסיפו לזה עוד חצי מיליארד כוסות קפה וחצי מיליארד ארוחות צהרים!!! נו, אז אני שואל אתכם: מה האנטישמיות כאן? מיליארדי סנדוויצ'ים עם קפה וארוחות צהרים זה דבר ששר אוצר אחראי ומקצועי צריך לשתוק עליו? הרי עם כמות כזו של אוכל אפשר להאכיל את כל השכבות החלשות ואת כל ניצולי השואה ונפגעי פעולות איבה ועוד יישאר מספיק אוכל לתושבי הפריפריה ולכל מקבלי קצבאות הביטוח הלאומי ששני בני הזוג ממצים את מלוא כושר ההשתכרות שלהם.

ראשי החמאס בהצהרה משותפת עם ראשי הצבא הישראלי: אנחנו מוכנים לכל תרחיש.

הממשל במוסקבה מכחיש בתוקף שיועצו הצבאי של פוטין נפל בדרך מסתורית ממרפסת חדרו בקומה ה-14 בבית המלון בו שהה. הרי כל מי שמכיר את המלון יודע שאין בו יותר מ-12 קומות.

למה האמריקאים לא חוגגים "יום וושינגטון" עם ריקוד דגלי אמריקה? מה, וושינגטון לא מאוחדת?

בנט לשכניו: קצת סבלנות והשקט חוזר.

אח, אשריכם ישראל: איך שמתקרב חג מתן תורה, אפילו אנשים שאין להם שום שייכות ליידישקייט מתאחדים כאיש אחד בלב אחד לקיים המנהג של אכילת מאכלי חלב.

שאלו בעל בשר: מה ההבדל בין גבינה לבנה לגבינה צהובה? השיב: חמש וחצי שעות.

השנה לא שכחתי אפילו פעם אחת לספור ספירת העומר. פשוט עשיתי לעצמי מבצע. על כל יום של ספירה נתתי לעצמי 100 ש"ח. ס"ה אני אמור לקבל בסוף 900.4 ש"ח. מי יכול להרשות לעצמו להפסיד הכנסה כזו?

אחד אומר לטכנאי שהמזגן שלו לא מקרר. אומר לו הטכנאי מזגן לא אמור להיות מקרר, זה מכשיר חשמל שונה יש מקרר ויש מזגן.

הזמינו עני זקן שיאמר תהלים ע"י מיטת עשיר שחלה ושכב על ערש דווי. ישב הזקן אמר תהלים והתנמנם, אמר והתנמנם, כך כמה פעמים, ראה ששינה חוטפתו קם הריח מקופסת הטבק שלו כדי להבריח את ייצר השינה, ואז הרים את קולו וסיים בקול: מתי ימות ואבד שמו.. ואשר שכב לא יוסיף לקום.. אמן ואמן. תהילים מא.

קמצן שומע דפיקות בדלת ושולח את הבן שלו לפתוח. ״אבא״, אומר הבן, ״זה רב אחד שבא לגייס תרומות למקווה״. ״בסדר״, משיב הקמצן ״תן לו כוס מים״...

אחד אומר לחבר שלו --ראיתי שלט "צבע ביתך ב-3777 שקל" אז צבעתי, ממי אני אמור לקבל את הכסף עכשיו???

פעם אחת נפטר יהודי פשוט לבית עולמו. לאחר הדין בבי"ד של מעלה נשלח אחר כבוד לגיהינום. בגיהינום פגש את שכנו שהכול הכירוהו כאברך רציני בכל רמ"ח וגמ"ח. אתה?!?! התפלא היהודי הפשוט, אתה בגיהינום? אין לך מקום בגן עדן? יש לי, ענה האברך, אני פשוט שוכר ומשכיר.

הרגע שאתה באירוע ובאמצע הביס הצלם בא לצלם, הפה עמוס עוד מהביס הקודם, אתה מנסה לעשות פה סגור +חיוך קל, התמונה בהתאם...

מי אמר שקפה זה משקה מעורר? – שתיתי כמה כוסות קפה בליל שבועות ומאז ישנתי כבר עשרות שעות ועדיין אני עייף.

גבינה לחומרא. אני מקפיד לא לאכול עוגת גבינה שעבר עליה השבועות.

אשתו של מחמוד מתקשרת אליו בטלפון ושואלת: מה להכין לך ארוחת צהרים מחמוד? - הוא מנתק את הטלפון. מתקשרת עוד פעם: מה להכין לך ארוחת צהרים מחמוד? - הוא מנתק את הטלפון. פעם שלישית אותו דבר. אחרי כמה שעות מחמוד מגיע הביתה רעב כמו מחמוד. נו, העוף מוכן? הוא שאל. איזה עוף? עונה אשתו, שאלתי אותך שלוש פעמים מה להכין ולא רצית לענות. אני לא רציתי לענות? הוא מתעצבן, שלוש פעמים לחצתי על אוף ואת אומרת לא עניתי?!?!

פתחתי צנצנת גפיעלטע פיש ופתאום אני מרגיש שהקציצות רועדות לי ביד. תפסתי פחד: מה קורה לי? מה הרעד הזה? – אבל לפני שהתקשרתי בדחיפות להזמין עזרה ראשונה, פתאום ראיתי את התאריך שרשום על הצנצנת ומיד נרגעתי. היה כתוב שם שזה מאלול.

למה לא עושים קוואטער בפדיון הבן? – כדי שלא יהיו כאלו שירצו להחמיר ולעשות גם בבר מצווה.

הרגע הזה שהחזן מסיים לומר קדיש ואתה שואל את עצמך: אמרו כבר עלינו?

בנט: אני אדם חזק. שום אכזבה בחיים לא תגרום לי להוריד את הכיפה. מקסימום אני אעבור לכיפה יותר קטנה.

ח"כ זועבי שבחודש שעבר תמכה בקואליציה, והשבוע הצביעה נגד: נו מה רציתם, שבשביל חמישים מיליון אתמוך בממשלה פעמיים?

לפני החתונה בעל שואל בדאגה את אשתו נראה לך שאת תוכלי להסתדר עם המשכורת שאני מקבל היא משיבה לו נראה לי שכן, אבל ממה אתה תחיה?

שאלו אותי אם אני יודע איך קוראים למי שגר לידי, עניתי שכן.

הייתי אצל רופא שיניים.. מה אני אגיד לכם.. סך הכול העביר לי את החור מהשן לכיס...

באדיבות: עלון הווארטים לפרשת השבוע

מקבץ בדיחות מצחיק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד