י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מאות אלפי חברי מכבי קיבלו שירות רפואי בימי החג במרפאות השבת

במהלך ימות חג השבועות והשבת, נהנו החברים ממענה ומקבלת שירות רפואי ע"י רופא שאינו יהודי במרפאות השבת הפרוסות ברחבי הארץ בזמנים בהם המרפאות השונות סגורות בשל קדושת השבת והחג

מאות אלפי חברי מכבי קיבלו שירות רפואי בימי החג במרפאות השבת
מכבי סיכום הערכות לשבת וחג צילום: יח"צ

כחלק ממערך של התאמת השירות תוך חשיבה על כל קהילה וכל חבר ברחבי הארץ והשלמת מעגל השירות המיטבי, מפעילה מכבי מערך ארצי של מרפאות שבת וחג בפריסה רחבה בריכוזים החרדיים: בני ברק, ירושלים, אלעד, מודיעין עילית, בית שמש, אשדוד, ערד, קרית גת, חיפה, פ"ת- הדר גנים ועוד.

במהלך ימות חג השבועות והשבת, נהנו החברים ממענה ומקבלת שירות רפואי ע"י רופא שאינו יהודי במרפאות השבת הפרוסות ברחבי הארץ בזמנים בהם המרפאות השונות סגורות בשל קדושת השבת והחג.

ר' משה שלזינגר מנהל דוברות ותקשורת מגזר חרדי: "הפעלת מרפאות השבת הינה חלק מתפיסת השירות של מכבי לעבות את השירותים לטובת חברינו הרבים בכל רחבי הארץ. בפרט שמדובר ביומיים רצופים, נערכנו למתן מענה רפואי בכל הריכוזים החרדיים באמצעות מוקדי שבת המופעלים על ידי רופאים מומחים שאינם יהודים. זהו חלק בלתי נפרד מהמחויבות שלנו לתת את השירות הרפואי הטוב ביותר בכל עת שנדרש. אני שמח על האפשרות של כלל הצוות הרפואי והמקצועי שלנו לתת מענה מקצועי למאות אלפי החברים שלנו ולהיות שם בשבילם בזמן אמת".

בנוסף, מערך קשרי הקהילה של מכבי שפועל במסירות להנגשת והתאמת השירות במתן מענה מדויק, מהיר ונוח לכלל החברים, זכה גם במהלך ימות החג להיענות לאלפי פניות של החברים ולהעניק את הסיוע המתאים במהירות, בזמינות, בנגישות ומתוך רצון כנה להיטיב ולסייע.

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד