י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"התנקשויות פחדניות"

הנשיא ראיסי ביקר משפחת הבכיר שחוסל מחוץ לביתו

הנשיא ראיסי בביקור תנחומים אצל בכיר משמרות המהפכה שחוסל מחוץ לביתו בטהרן. "העובדה שמתנגדי הרפובליקה האסלאמית, במקום להתעמת בשדה הקרב, מבצעים התנקשויות פחדניות כאלה, היא סימן לכוח של הרפובליקה האסלאמית של איראן" אמר ראיסי

הנשיא ראיסי ביקר משפחת הבכיר שחוסל מחוץ לביתו
הנשיא ראיסי מנחם את משפחת המחוסל צילום: סוכנות הידיעות האיראנית תסנים

אם למישהו היה ספק בחשיבותו של המחוסל בטהרן לאור יום אצל משמרות המהפכה, ביקורו של הנשיא ראיסי מראה עד כמה המחוסל היה איש חשוב במשמרות המהפכה. קולונל חסן סיאד חודאי, מפקד בכיר בכוחות של משמרות המהפכה שנשלחו לסוריה חוסל ב-22 למאי, היום הגיע נשיא איראן איברהים ראיסי שבעצמו רוצח לא קטן, לנחם את משפחת המחוסל.

קולונל חסן סיאד חודאי שחוסל

הנשיא ראיסי, שמונה השנה לנשיא איראן על ידי האייתולה חמינאי, היה התובע הכללי לפני עשרות שנים ושלח אלפי אנשים אל מותם כי הם התנגדו למשטר. היום (ראשון) הוא ביקר בבית של המחוסל שמיוחס לו תכנון פיגועי טרור. קולונל חסן סיאד חודאי, איש משמרות המהפכה חוסל לאור יום בסמטה מחוץ לביתו בבירה טהרן, על-ידי שני חמושים שהיו רכובים על אופנוע. שני החמושים ירו בו חמש פעמים כשהוא היה במכוניתו מחוץ לביתו ברחוב מוג'הידין-א-איסלאם, שנמצא במזרח העיר טהרן.

הנשיא ראיסי אמר כי "הקדושים, לרבות השהיד חודאי, עברו את הבחינות שלהם בהגנה על המהפכה והמערכת האסלאמית בגאווה", וכינה את החיסול "פעולה פחדנית של האויבים בהתנקשות בקדוש, סימן של זדון וייאוש של המתנקשים".

הנשיא ראיסי שכולנו בעולם הזה "נמצאים כל הזמן במבחנים וסובלים". ו"ההגנה על המהפכה והמערכת האסלאמית והערכים הקריבו חיים".

איראן אברהים ראיסי חיסול ממוקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד