י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

האשה נפשה בקעמפ - ולכדה גנב בפלטבוש

אשה שנפשה בהרי ניו-יורק, פיקחה דרך מצלמות אבטחה מקוונות, על ביתה בשכונת פלטבוש • היא הבחינה בגנב הגונב חבילה מפתח ביתה • מתנדבי 'השומרים' הוזעקו והגנב נלכד

האשה נפשה בקעמפ - ולכדה גנב בפלטבוש
משטרת ישראל

מאז תחילת הקיץ, מנסה משטרת ניו יורק בעזרת חברי ארגון השומרים של פלטבוש, לאתר גנב הגונב חבילות שחברת המשלוחים UPS ופדקס, משגרת לבתי פלטבוש.

למשרדי 'השומרים' של פלטבוש, הגיעו על כך עשרות תלונות של תושבים המתגוררים בשכונה.

בסרטי האבטחה של בתים שמהם נגנבו חבילות, נראה יוצא אדם במדי חברת UPS, מצויד בלוח כתיבה כמו אלה בהם מצויידים אנשי החברה, נוטל חבילות המונחות לרוב ליד דלת הבית ונעלם עם מכוניתו.

בעלת עסק השוהה בימים אלו בהרי ניו יורק, ואשר לפני שבועיים נגנבו ממנה חבילות משלוח, החליטה ללכוד את הגנב.

האישה יזמה משלוח של UPS ופדקס לאתמול יום שלישי, כיוונה את מצלמות האבטחה לכניסה לבית, ועקבה מבית הקיץ בצפון ניו יורק אחר הגנב.

בשלב מסוים הגיח הגנב והאשה מיהרה להזעיק את ארגון השומרים.

חיים דוייטש מנכ"ל ארגון השומרים של פלטבוש סיפר: "מיד כשקבלנו את הטלפון הזעקתי את האנשים שלנו שסרקו את כל האזור עם התיאור המדויק של הרכב ושל האיש. בד בבד הזעקתי את מפקד תחנת המשטרה והוא הזניק ניידות שכיתרו את האזור. כעבור חמש דקות נלכד האיש".

"בחיפוש שערכה המשטרה ברכב נמצאו שש חבילות שנשלחו באמצעות UPS ופדקס, ונגנבו מפתח הבית, כמו כן נמצא ברכב אקדח", מספר דייטש ומוסיף: "לולי תושייתה של האישה לא היינו לוכדים את הגנב".,
גנב פלטבוש בית חבילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד