כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

בנק מרכנתיל מעמיק את שיתוף הפעולה עם קהילת חב"ד והשתתף בכנס השנתי של מנהלי מוסדות וארגוני חב"ד בישראל

בנק מרכנתיל השתתף בכנס  השנתי בן שלושה ימים שערכה וועדת החינוך החב"די, במלון לביא לכל מנהלי מוסדות וארגוני חב"ד בישראל. הבנק מלווה את תנועת חב"ד לאורך השנים ובכלל זה את עמותות חב"ד הפועלות בתחומי יהדות ורווחה, בתי תמחוי ומרכזי חסד בפריסה ארצית, מאות הגנים והמעונות, בתי הספר היסודיים והעל יסודיים, מכללות, ישיבות ומכוני הוראה.

בנק מרכנתיל מעמיק את שיתוף הפעולה עם קהילת חב"ד והשתתף בכנס השנתי של מנהלי מוסדות וארגוני חב"ד בישראל
מימין לשמאל הרב שניאור גרונפינקל חיים הולצברג והרב מנדי בליניצקי צילום: קרדיט יוסי ג'רופי

הכנס אשר כלל מושבים מרכזיים, סדנאות ופעילויות, נועד גם  לרגל ציון מלאת 120 שנה להולדתו של הרבי מליובאוויטש. השתתפו בו כ - 150 מנהלי מוסדות וארגונים.

מנהלי מוסדות חב"ד בישראל • קרדיט: יוסי ג'רופי

במסגרת ליווי הבנק את קהילת חב"ד בישראל לאורך השנים,  השתתף הבנק בכנס, במטרה להעמיק ולהרחיב את שיתוף הפעולה. מטעם הבנק נכחו בכנס ר' חיים הולצברג, ע. מנכ"ל ומנהל מרכז עסקים חרדי, אהוד אוחנה-מנהל אשראים של המרכז, ניסים חדידה-מנהל פיתוח עסקי, שי בוחבוט-מנהל פלח חרדי אגף שיווק, צבי פרנק-  מנהל סניף רבי עקיבא.

ר' חיים הולצברג ברך את משתתפי הכנס וציין: "מרכנתיל שמח להשתתף בכנס האיכותי של מאות מוסדות וארגוני חב"ד בארה"ק. אנו מתפעלים מההתפתחות והעשייה הרבה, ונמשיך אי"ה יחד בשותפות הברוכה רבת השנים." ר' הולצברג הוסיף והרחיב על יתרונות הבנק בפעילות עם עמותות ואמר כי: "תחום מרכזי שהבנק  עוסק בו, הוא תחום הליווי הבנקאי לעמותות, ארגוני צדקה וחברות לתועלת הציבור. מול כל אלה אנו פועלים כדי לתת פתרונות יעילים הן בשגרה והן ברגעי משבר כפי שחווינו לאורך שנתיים של קורונה. העובדה שאנו מכירים היטב את הלקוחות ויש לנו ניסיון רב עמם, מאפשרת לנו גם להתאים את הפתרונות הנכונים והממוקדים עבורם".

מארגני הכנס הודו לנציגי בנק מרכנתיל על השתתפותם, וציינו את חשיבות שיתוף הפעולה בין הבנק לקהילת חב"ד שבא לידי ביטוי בהשתתפות הפעילה של נציגי הבנק.

בנק מרכנתיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד