ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סמוך ליישוב בצפון

אותרה גופה באזור החיפושים אחר ספיר נחום

משטרת ישראל הודיעה על מציאת גופה סמוך ליישוב איבטין, באזור שנכלל בחיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום. הגופה עדיין לא זוהתה והמשטרה חוקרת

אותרה גופה באזור החיפושים אחר ספיר נחום
החיפושים אחר ספיר נחום צילום: דוברות המשטרה

לפני זמן קצר (ראשון) נמסר כי שוטרי משטרת ישראל במחוז חוף איתרו סמוך ליישוב איבטין בתא שטח אשר סומן ונסרק, גופה אשר טרם זוהתה. מציאת הגופה ברקע החיפושים הקדחתניים בימים האחרונים אחר הנעדרת ספיר נחום.

במהלך הימים האחרונים פעלו שוטרי משטרת ישראל בשילוב לוחמי מג"ב ומתנדבים לביצוע חיפושים וסריקות בשטחים נרחבים, בתנאי שטח מורכבים ובשימוש באמצעים טכנולוגיים לרבות מסוק של היחידה האווירית, רחפנים, כלבנים, פרשים וכוחות רבים הפועלים על פי תוכנית חלוקה לתאי שטח ומבצעים סריקות באופן רגלי ורכוב.

כזכור, כוחות גדולים של משטרה, לצד גורמי הצלה נוספים, השתתפו בחיפושים נרחבים שהחלו בסוף השבוע שעבר בכמה מוקדים באזור הצפון, אחר ספיר נחום, תושבת עכו. המשטרה עצרה את בעלה לשעבר ובודקת האם יש לו קשר להיעלמותה.

המשטרה מסרה מוקדם יותר כי היא ממשיכה בפעולות לאיתורה של נחום בת ה-24, אשר יצאה מביתה ברחוב הרצל בעיר ביום חמישי (2.6) - ולא שבה. הבוקר הפקיד מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב יורם סופר, את חקירת המקרה על היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז חוף

"בימים האחרונים עורכים כוחות משטרה רבים בסיוע מתנדבים, חיפושים נרחבים ברחבי העיר עכו וכן באזורים שונים בגזרת המחוז, לצד הפעלת יחידות מבצעיות שונות ובהם יחידות הפרשים, כלבנים, יחידת הג'יפים וכן שימוש ברחפנים ובמסוק", נמסר מהמשטרה, "זאת לצד פעולות במישור החקירתי בהן מעצר חשוד במעורבות במעשה".

חיפושים נעדרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד