י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"לפחות זה יפול על מצע"

הח"כ מודה "אנחנו במצב סופר קשה" וקורא להפיל את הממשלה

חברי כנסת עצמאיים מתחילים לחרוש את השטח כבר עכשיו כדי לא לבזבז זמן מיותר לקראת רגע האמת - מערכת הבחירות. חבר הכנסת אבידר שפועל לקדם את החוק המונע מנאשם בפלילים להרכיב ממשלה, מתוסכל מכך שהחוק לא עולה לחקיקה ומציע לפרק את הממשלה באמצעות העלאת החוק. הריווח: יאיר לפיד ראש ממשלת מעבר | גם סמוטריץ' מכנס פעילים ותוקף את בנט: "הוא צריך ללכת הביתה ולקבור את עצמו שם"

הח"כ מודה "אנחנו במצב סופר קשה" וקורא להפיל את הממשלה
יאיר לפיד ונפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בקואליציה ובאופוזיציה מריחים בחירות וישנם חברי כנסת שכבר יוצאים לשטח לדבר עם הבוחרים הפוטנציאליים. אחד מהם הוא חבר הכנסת אלי אבידר מ'ישראל ביתנו' שסביר לא ייכלל ברשימת המפלגה לכנסת וישתלב במפלגה אחרת או שמא יקים מפלגה משלו.

בכנס פעילים שקיים אמש (ראשון) בגבעת עדה, אמר אבידר: "אנחנו במצב סופר קשה. בני גנץ לא מצליח לתקשר עם מיכאל ביטון, ניצן הורוביץ לא מתקשר עם זועבי. אם אחד מהצד שלנו יפיל את הממשלה הזאת, זה יגרום לכך שבממשלת המעבר בנט יהיה ראש ממשלה".

לדברי השר ללא תיק לשעבר, אלי אבידר: "לכן מה שאני אומר שצריך לעשות, זה חייבים להעביר את החוק שנאשם בפלילים לא יוכל להקים ממשלה. גם במחיר, שהדבר הזה יכול להפיל את הממשלה". כשהוא מכוון לכך שנתניהו ייאלץ לפרוש מהחיים הפוליטיים כשיבין שלא יוכל עוד לשמש כראש ממשלה עד שיזוכה.

אבידר עם מנסור עבאס במליאה. צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90.

"לפחות זה יפול על מצע של אידיאולוגיה. בזה שאנחנו נעמוד בהבטחות שלנו לציבור. אז יאיר לפיד יהיה ראש ממשלת מעבר". סיכם אבידר.

גם יו"ר 'הציונות הדתית' ח"כ בצלאל יואל סמוטריץ', שלפי רוב הסקרים מוערך כמי שיעמוד בראשות המפלגה השלישית בגודלה בכנסת, קיים אמש כנס פעילים בפתח תקווה לא הרחק מביתו של איש השעה חבר הכנסת ניר אורבך שמתכנן את צעדיו. סמוטריץ' תקף בחריפות את ראש הממשלה נפתלי בנט והאשים אותו בכך שישראל נקלעה לארבע מערכות בחירות ואפשר שהחמישית ממש קרובה.

בצלאל סמוטריץ'. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת.

"אדם כזה צריך להיות מוקע מהמערכת הציבורית. הוא צריך ללכת הביתה ולקבור את עצמו שם", אמר סמוטריץ' על בנט והמשיך לתקוף: "אגב הוא היה צריך לעשות את זה אם היתה לו טיפת יושרה, אחרי שבסבב א' בגללו התחיל כל הבלאגן כשיצא להרפתקה ונטש את הבית היהודי". 

"אם אני הייתי עושה כזאת הרפתקה לא הייתי מוציא את האף ויושב בבית שלוש שנים. הוא צריך לשבת בבית בוש ונכלם. על השקרים ועל ההונאות, ועל שיעבוד המדינה לתומכי הטרור ועל פירוק המחנה הלאומי ועל הרס הדמוקרטיה". כך סמוטריץ'.

אלי אבידר בצלאל סמוטריץ נפתלי בנט פוליטיקאי חשוד בפלילים כנס בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד