י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לא וויתר

פיל הרג אישה וחזר לרמוס את גופתה בהלוויה

פיל רמס אישה בת 70 בזמן ששאבה מים, היא פונתה לבית החולים לטיפול נמרץ, שם מתה מפצעיה. ויהי לפלא כאשר להלווייתה שב הפיל למקום, הרים את גופתה מהמשטח עליו שכבה, ורמס אותה שוב. הלוויה המשיכה כסדרה לאחר שהפיל עזב

פיל הרג אישה וחזר לרמוס את גופתה בהלוויה
פיל: אילוסטרציה צילום: Pixabay

אישה בת 70 שנרמסה למוות ביום חמישי האחרון על ידי פיל, נדרסה שוב על ידי אותו פיל בזמן הלוויתה. מאיה מורמו יצאה לשאוב מים בכפר רייפאל שבמזרח הודו, פיל שנמלט מבעליו, הגיע משום מקום ורמס אותה. מאוחר יותר היא מתה בבית החולים מפצעיה, כך אמר מפקח תחנת המשטרה של רסגובינפור, לופמודרה נאיאק.

אך באותו ערב, חזר הפיל בעת שגופתה של בת ה-70 הייתה מונחת על המשטח בעת ההלוויה, הוריד את גופתה מהמשטח, רמס אותה שוב, ויצא בהליכה אל תוך הלילה, כך דווח בתקשורת המקומית.

על פי ההערכות, הפיל הגיע ממדינת ג'הרקאנד, במרחק של 200 ק"מ משם, על פי דיווחים מקומיים הדריסה השנייה אירעה בזמן שמשפחתה של גב' מורמו ערכה טקסים אחרונים לפני הקבורה. המשפחה המשיכה בטקס לאחר שהפיל עזב.

יצוין כי כ-100 בני אדם נהרגים בהודו מדי שנה על ידי פילים, אם כי המספר יכול להגיע עד 300, כך על פי קרן חיות הבר העולמית. ממשלת הודו מגבילה מפגשים עם פילים בעלי פוטנציאל קטלני, באמצעות התראה שנשלחת למקומיים בהודעות טקסט, כאשר החיות משוטטות באזורים המאוכלסים בבני אדם.

פיל הודו לוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד