כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
שניים ביממה

שוב מוות מסתורי: איש משמרות המהפכה נוסף מצא את מותו

שני חברי משמרות המהפכה באיראן, מצאו את מותם באורח מסתורי ביום אחד, שניהם מיחידת התעופה והחלל | לאחר שעלי קאמני מצא את מותו ב'תאונת דרכים', סוכנות הידיעות פארס דיווחה כי מוחמד עבדוס, מת גם הוא "מות קדושים" ביום ראשון "במהלך משימה" בסמנאן

שוב מוות מסתורי: איש משמרות המהפכה נוסף מצא את מותו
מוחמד עבדוס צילום: באדיבות המצלם

כלי תקשורת ברפובליקה האיסלאמית מדווחים על מותו של עלי כאמאני, קצין בזרוע האווירית של משמרות המהפכה, ושל מדען התעופה מוחמד עבדוס - שעליו נכתב כי "הצטרף למספר השהידים הגדול שנהרגו לאחר מאבק למען המערכת".

בדיווחים נפרדים שפורסמו ביום ראשון, סוכנויות חדשות איראניות המקורבות למשמרות המהפכה דיווחו כי עלי קמאני ומוחמד עבדוס, שניים מחברי יחידת התעופה והחלל של משמרות המהפכה, נהרגו בערים ח'ומיין וסמנאן.

מוחמד עבדוס ועלי קאמני

דוברות משמרות המהפכה של מחוז מרקזי הודיעו בהצהרה כי עלי קאמני נהרג "בתאונת דרכים ובמהלך משימה בח'ומיין", עלי קאמני כונה "שהיד" בהודעה. שעות לאחר מכן, סוכנות הידיעות פארס דיווחה כי מוחמד עבדוס, עובד, מת גם הוא "מות קדושים" ביום ראשון "במהלך משימה בסמנאן". לא נמסרו פרטים נוספים על מותם של שני הבכירים, וכן על הסיבה שבה נהרגו.

לפני שבוע, איוב אנטזארי, מומחה לתעופה וחלל בעיר יזד, מת בנסיבות חשודות, לשכתו של מושל יזד כינתה אותו בהודעה כתובה "שהיד", ופקידים שונים ביקרו את משפחתו. בחודשים האחרונים התקבלו דיווחים רבים על יריות, מוות פתאומי של חברי כוח קודס של משמרות המהפכה, כמו גם אישים פעילים בתעשיות הטילים והגרעין של הרפובליקה האסלאמית.

איראן מוות מסתורי מדען

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד