כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

לייקווד: אברך שט בסירה בניגוד לחוק, נפצע - ונקנס

בין הזמנים: אברך שיצא לשוט בנהר לייקווד בניגוד לחוק - שקע במים וניצל בזכות מתנדבי ארגון הצלה • שתי משפחות ששטו בסירות התהפכו בהרי הקטסקיל'ס

אילוסטרציה. צילום: vin
אילוסטרציה. צילום: vin

אברך שיצא לשיט בסירת גומי בנהר של לייקווד, נפצע אתמול (רביעי) באורח קל.

המקרה אירע בשעת ערב, כאשר אברך שיצא עם בנו לשוט בנהר בסירת גומי, החל לשקוע עם הסירה באמצע הנהר. האברך הצליח להעביר את בנו אל סירת מנוע קטנה, וניסה לבדוק ולתקן את סירת הגומי. אלא שאז החל לשקוע אף הוא בתוך האצה. הוא הצליח להגיע אל גזע עץ באחת מגדות הנהר ולהיאחז בו בחוזקה, כשלמרגלותיו אצה מחליקה.

הבן, שהגיע כבר ליבשה, שמע את אביו קורא לו ומבקש עזרה. הילד מיהר לכביש, עצר יהודי חרדי שחלף במקום במכוניתו וסיפר לו את אשר אירע. האיש הזעיק את חברי 'הצלה', שהגיעו תוך דקות למקום ויצאו בקייקים וסירות לאתר את האברך.

משלא הצליחו - הזעיקו את המשטרה ואת יחידת ההצלה המיוחדת, שהגיעו עם אופנוע ים ויצאו לחיפושים. אך האיש לא נמצא. חבר ארגון הצלה הצטרף לאופנוע ים ולאחר שעה של חיפושים נמצא האברך כשהוא נאחז בשארית כוחותיו בענף עץ, שהיה מוסתר בשל הצמחיה העבותה במקום.

האברך הועלה על האופנוע ים והועבר לאמבולנס של 'הצלה'. הוא אושפז בבית חולים לבדיקות. בארגון 'הצלה' אומרים כי האברך ניצל מטביעה בזכות אפודת ההצלה שלבש.

השיט בסירת גומי בנהר של לייקווד נאסר בעקבות כמה אסונות שאירעו בעבר והמשטרה קנסה את האברך על עבירה על החוק.

באותו יום, שעה קלה קודם לכן, התהפכו שתי סירות מנוע באגם המלאכותי באזור מחנה פליישמן בהרי הקטסקיל. שתי משפחות עם ילדים יצאו לשיט באגם, כאשר אחת הסירות התהפכה. יושבי סירה שניה שהיו בקרבת מקום וניסו להגיש עזרה - התהפכו גם הם. מצילים שהיו במקום מיהרו למשות את הילדים והמבוגרים מהמים. גם במקרה זה לבשו כולם אפודות הצלה ונזקקו לטיפול רפואי קל.

בארגוני 'הצלה' מזהירים את הציבור שלא לזלזל בחוקים ולהלביש אפודות הצלה.
לייקווד אברך שיט שקיעה זהירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד