י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

'דרכי שלום' חגגו: הפנימיה שופצה

במוסד מתחנכים כ-60 תלמידים המופנים על ידי רשויות הרווחה בעקבות קשיים בהשתלבות במסגרות ישיבתיות וזקוקים למסגרת קטנה, קהילתית ותומכת עם צוות גדול

'דרכי שלום' חגגו: הפנימיה שופצה

במעמד רבנים, אישי ציבור, הנהלת משרד הרווחה וידידים נחגגה במרכז החינוכי 'דרכי שלום' אשר בהרי יהודה טקס חנוכת הבית חגיגית - צנוע אך רב רושם - לרגל שיפוץ בניין הפנימייה, המטבח ואולם האוכל.

המוסד שחוגג בקרוב חצי יובל של פעילות, היה זקוק לשיפוץ כללי. ואכן הנהלת המוסד בראשות הרב אליהו פרנקל והמנכ"ל ישעיהו ארנרייך, בסיוע משרד הרווחה, קרנות ותורמים הצליחו לברך על המוגמר.

במוסד מתחנכים כ-60 תלמידים המופנים על ידי רשויות הרווחה בעקבות קשיים בהשתלבות במסגרות ישיבתיות וזקוקים למסגרת קטנה, קהילתית ותומכת עם צוות גדול, מגוון ומקצועי כדי לסייע להם בשלב זה של החיים.

בסיור שנערך הביעו המבקרחם התפעלות מהריענון שהמוסד עבר הן מבחינה פיזית הן מבחינת המענים המקצועיים שניתנים לתלמידים השוהים במקום.

בטקס נשאו דברים הרב אליהו פרנקל, שתיאר את העבודה וההשקעה האינטנסיבית בכל תלמיד ותיאר סעודת שבע ברכות שנערכה לאחרונה בפנימייה לשני בוגרים שזכו להקים בית נאמן בישראל, ואף נמנים על צוות המוסד.

ישעיהו ארנרייך תיאר את העמל והיגיעה של הנהלת המוסד מול הרשויות השונות כדי לקדם את המסגרת מבחינה רוחנית וגשמית. הוא הודה לכל העוזרים והמסייעים.

בשם משרד הרווחה נאם יוסי וקנין - מפקח ארצי, שמלווה את המוסד כבר שמונה שנים. הוא תיאר את התהליכים המבורכים שהנהלת וצוות המסגרת עושים בעבודת הקודש ובירך בהתרגשות שהחיינו וקיימנו והגיענו, בעת שאנו זוכים להגיע למעמד כה נכבד.

דוד רוזנבוים, המנהל הטיפולי במסגרת, תיאר בפני הנוכחים את אופי ופרופיל התלמידים והמענים המקצועיים המגוונים שניתנים לתלמידים 24 שעות ביממה על יגדי צוות גדול ורב מקצועי. הרב רוזנבוים שיבח את צוות ההנהלה שמנהל את המקום בצורה מושלמת ומקצועית. אחרון הדוברים היה שמוליק קופרשטיין, איש צוות במסגרת ובוגר המוסד, שתיאר בהתרגשות רבה את עבודת הקודש והשליחות שנהפכה למשפחתיות.
דרכי שלום פנימיה רווחה אליהו פרנקל ישעיהו ארנרייך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד