י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ה-FDA אישר

חיסוני פייזר בטוחים ויעילים לילדים קטנים

צוותי מינהל המזון והתרופות האמריקאי אישרו כי החיסונים לקורונה של חברת פייזר, יעילים ובטוחים לשימוש בילדים בגילאי 6 חודשים עד 4 שנים. "הנתונים הזמינים תומכים ביעילות של סדרת החיסון העיקרית של פייזר נגד קורונה ב-3 מנות ראשוניות"

חיסון ילדים: אילוסטרציה
חיסון ילדים: אילוסטרציה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מומחים של ה-FDA, מנהל התרופות והמזון האמריקאי, אמרו כי הערכתם לא חשפה חששות בטיחות חדשים הקשורים לשימוש בחיסון בילדים צעירים, והם מאשרים את החיסון של פייזר נגד קורונה לגילאי 6 חודשים עד גיל 4.

ניתוח של הנתונים מהניסוי של פייזר יפורסם לקראת פגישה ב-15 ביוני של יועציה החיצוניים. "הנתונים הזמינים תומכים ביעילות של סדרת החיסון העיקרית של פייזר נגד קורונה ב-3 מנות ראשוניות במניעת הנגיף בקבוצת הגיל של 6 חודשים עד 4 שנים", נאמר מטעם צוות ה-FDA לתקשורת.

ניתוח מוקדם של נתונים מהחיסון של פייזר המבוסס על 10 מקרים סימפטומטיים של קורונה שזוהו כאשר גרסת האומיקרון הייתה דומיננטית, והצביע על יעילות חיסון של 80.3% בקבוצת הגיל מתחת לגיל 5. זריקות לילדים מתחת לגיל 6 עדיין אינן מאושרות ברוב חלקי העולם.

עדיין לא ברור כמה הורים יחסנו את הילדים הצעירים שלהם מכיוון שהביקוש היה נמוך לילדים בגילאי 5 עד 11. הממשל האמריקאי מצפה שחיסונים לכל גילאי הילדים יתחילו לצבור תאוצה כבר ב-21 ביוני אם ה-FDA והמרכזים לבקרת מחלות ומניעתן יאשרו את החיסונים.

קורונה חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד