י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התראה אדומה

מצרים ביקשה מהאינטרפול לעצור מנהיגי האחים המוסלמים

בית המשפט הפלילי העליון לביטחון המדינה במצרים, ביקש מהאינטרפול לעקוב אחר ששת מנהיגי האחים המוסלמים, לעצור אותם ולמסור אותם לשלטונות מצרים. הרשימה כוללת את המזכ"ל לשעבר מחמוד חוסיין ומדאת אחמד אל-חדד, פקידים לשעבר באחים המוסלמים בטורקיה

מצרים ביקשה מהאינטרפול לעצור מנהיגי האחים המוסלמים
תומכי האחים המוסלמים במצרים צילום: צילום מסך

מערכת המשפט המצרית שלחה בקשה לאינטרפול לכלול שישה מנהיגי האחים המוסלמים ב"הודעה אדומה" על הברחת כספים לחו"ל למימון טרור. בית המשפט הפלילי העליון לביטחון המדינה הודיע ​​לאינטרפול לעקוב אחר המנהיגים, לעצור אותם ולמסור אותם לשלטונות מצרים.

הרשימה שמסרה ב'הודעה אדומה' כוללת את המזכ"ל לשעבר מחמוד חוסיין ומדאת אחמד אל-חדד, פקידים לשעבר בארגון האחים המוסלמים בטורקיה.

בית המשפט האשים את הנאשמים בכך ש"נטלו את ההנהגה של קבוצת טרור, האחים המוסלמים, והצטרפו לאותה קבוצה בידיעה של מטרותיה". בצו ההפניה צוין, כי בין השנים 2015 ל-2021 הם הצטרפו לקבוצת טרור, הבריחו כספים לחו"ל והחזיקו בפרסומים מעוררי התלהמות נגד השלטונות.

הודעה אדומה מחייבת את כל סוכנויות המשטרה בכל המדינות החברות באינטרפול להגיב מיידית לבקשה, לפעול למימוש הבקשה ולגרש את המבוקשים למדינותיהם. ביום רביעי האחרון החליט בית משפט מצרי לכלול 20 מראשי האחים המוסלמים ברשימות המחבלים במדינה.

מצרים אינטרפול טורקיה האחים המוסלמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד