ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

מבקרים ב'בית טמבור' וזוכים בצביעת הבית מתנה!

'טמבור' מזמינה אתכם לביקור בבית טמבור בבני ברק, במהלכו תוכלו לקבל ייעוץ אישי בחינם, להתרשם וגם להשתתף בהגרלה • הפרס: עבודת צביעה בשווי 1500 שקלים • פרסומי

בית טמבור
בית טמבור

מבקרים, מתייעצים וזוכים בפרס משתלם: 'טמבור', ענקית הצבע הישראלית, יוצאת בסדרת הגרלות שבועיות משתלמת במיוחד, במסגרתה כל מבקר בבית טמבור המחודש בבני ברק - שיבוא לקבל ייעוץ גוונים לצביעת הבית, בהתאמה אישית ובהתבסס על מבנה ומראה הבית שלו, ייכנס להגרלה שבועית עם פרס בשווי של 1,500 שקל!

המבצע החל בתאריך י"ד אב (21.7) והוא יימשך עד כ"ה אלול (31.8), ובמהלכו, במשך 6 שבועות יוגרל בין המבקרים בבית טמבור באותו השבוע - יום עבודה של איש מקצוע לצביעת הבית בשווי של 1,500 שקל. הזוכה המאושר יקבל ביצוע עבודות צביעה למשך יום שלם בביתו על חשבון 'טמבור'.

יודגש, כי הזכייה כוללת צביעת 2 חדרי שינה בצבע אקרילי על פני שטח של 40-60 מ"ר, ואינה כוללת פתרון בעיות איטום, הכנת תשתית חריגה או את עלות מוצרי הצבע עצמם.

בואו להיעזר במומחים של 'טמבור' - לפני שאתם מתחילים לצבוע את הבית חייגו 03-5708130 שלוחה 1 ותקבעו פגישת ייעוץ אישית, אליה מומלץ להביא תמונות של חלל הבית, שרטוטים אדריכליים וכן חומרי גמר כגון קרמיקה, אריחים, שטיחים, פרקט ותמונות של ריהוט וכדומה. לאחר מכן, בתום פגישת ייעוץ שאורכת כשעה, ובה תקבלו את פתרונות הצבע המומלצים לצביעת הבית מאנשי המקצוע – תוכלו למלא את כרטיס ההגרלה הנכסף.

'בית טמבור', רחוב מבצע קדש 56 ב (מול קניון איילון) בני ברק, ביקור חובה – אל תחמיצו!
טמבור מבצע הגרלה צבע בית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד