א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
בישיבת הסיעה

נתניהו לגלג על הקואליציה: "אחת ההלוויות הארוכות בהיסטוריה"

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו גיחך היום בישיבת סיעת הליכוד על מצב הקואליציה "הם מספרים לנו שהם עובדים יחד? עובדים עלינו, עובדים אחד על השני" | בהמשך תקף נתניהו ואמר: "היחידים שיש להם תקווה בממשלה הזאת הם הסחטנים"

נתניהו לגלג על הקואליציה: "אחת ההלוויות הארוכות בהיסטוריה"
נתניהו בישיבת הסיעה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס היו (שני) בישיבת סיעת הליכוד למצב השברירי והכאוס שהקואליציה נמצאת בה וגיחך, "זאת אחת ההלוויות הארוכות בהיסטוריה. כולם יודעים איך זה יגמר".

"זה לא מונע מממשלת השקר לצהול כל הדרך אל האולפנים". אמר יו"ר האופוזיציה.

 "הם מספרים לעצמם שזו 'הממשלה הכי טובה שהייתה כאן, אנחנו עובדים יחד בצורה מצוינת'. עובדים יחד? עובדים עלינו, עובדים אחד על השני", אמר בלגלוג.

נתניהו המשיך וחבט בקואליציה: "כולם רואים את האמת - יד איש באחיו, יד אישה באחותה, ההוא סוחט וההיא מאיימת. עוד עבודת צוות כזאת ואבדנו".

נתניהו המשיך בדבריו ותקף: "אזרחי ישראל יודעים את האמת. לממשלה ההונאה והחולשה של בנט לפיד ועבאס אין דרך, אין כיוון, אין חזון, אין הנהגה, אין תקווה. לא תקווה חדשה ולא תקווה ישנה". 

עוד הוסיף ואמר כי "היחידים שיש להם תקווה בממשלה הזאת הם הסחטנים. מנסור עבאס דורש - מקבל. זועבי מאיימת - מקבלת. טיבי מצייץ - מקבל. הם מקבלים מיליארדים מהכיס של אזרחי ישראל לטובת ההנשמה המלאכותית של ממשלת האחים המוסלמים. הם אלה ששולטים במדינה ובממשלה, לכן יוקר המחייה משתולל, האינפלציה מזנקת. בנט, לפיד ועבאס - כל זה באשמתכם. אתם לא עושים שום דבר. מול כל זה יש אפס מדיניות ואפס עשייה". אמר נתניהו.

לסיום קרא נתניהו ואמר: "הגיע הזמן להחזיר את ישראל לימין. הגיע הזמן לממשלה חזקה בראשות הליכוד. הגיע הזמן להביא ממשלה אמיתית לישראל, ממשלה לאומית ומנוסה, שתוריד מחירים, שתוריד מיסים, שתדאג לביטחון האזרחים, שתבנה את ההתיישבות ושתחזק את הזהות היהודית והציונית. ממשלה שתחזיר את הכבוד הלאומי שלנו" סיים נתניהו את נאומו.

 

נתניהו קואליציה סיעת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד