כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
לא הקשיב לאזהרות

אדם התפוצץ בחוף אודסה בזמן שנכנס למים

למרות האזהרות לא לשחות מול החוף המלא במוקשים שפיזרו האוקראינים, גבר ששחה בחוף הים באודסה, נהרג לאחר שנתקל במוקש ימי שפיזרו האוקראינים כדי למנוע מספינות רוסיות להתקרב | בעקבות המקרה, חודדה האזהרה: "אל תלכו לאזור החוף של הים השחור, אל תשחו בים שמלא במוקשים"

אדם התפוצץ בחוף אודסה בזמן שנכנס למים
הכפכפים של ההרוג בזירה צילום: משטרת אודסה

אדם ששחה בחוף הים באודסה שבאוקראינה התפוצץ למוות לעיני משפחתו לאחר שדרך על מוקש ימי שהשאירו כוחות אוקראינים כדי למנוע מספינות רוסיות להתקרב לחוף.

בתיעוד שפרסמה משטרת אודסה, נראה הפיצוץ הפתאומי מטרים מהחוף, שמפזרת את חלקי גופתו של בן ה-50 על פני החוף בזמן שאשתו, בנו וחברו צופים. למרות שעדיין לא ברור מה גרם לפיצוץ, השחייה באזור אסורה בגלל מוקשים שהוטמנו במהלך מלחמת רוסיה המתמשכת.

בסרטון נראים אנשים רצים על החוף לעבר המים כאשר הפיצוץ מתרחש, אך נעצרים ושבים על עקבותיהם. האיש ששמו לא פורסם לא ציית להוראות שלא להיכנס למים, ונכנס כדי לשחות ומת כתוצאה מכך. חברו של הקורבן שחה אתו באותה עת, אך לא נפגע מהפיצוץ.

בעקבות המקרה הטראגי, משטרת מחוז אודסה חידדה את האזהרה: "המשטרה קוראת לתושבים ולאורחים של אזור אודסה לפעול בקפדנות על כללי החוק הצבאי, אל תלכו לאזור החוף של הים השחור, אל תשחו בים שמלא במוקשים".

בתוך כך, דמיטרי מדבדב, נשיא רוסיה לשעבר, הזהיר כי מוסקבה תתקוף ערים במערב, אם אוקראינה תשתמש בטילים שסופקו על ידי ארה"ב. מדבדב משמש כיום כסגן ראש המועצה לביטחון לאומי של רוסיה, והיה נשיא בשנים 2008 עד 2012. הוא כתב בשבוע שעבר: "אני נשאל לעתים קרובות למה הפוסטים שלי בטלגרם הם כל כך קשים. התשובה היא שאני שונא אותם. הם מתנוונים, הם רוצים מוות לרוסיה. ובעודי בחיים, אעשה הכל כדי שהם ייעלמו".

מלחמת אוקראינה רוסיה מוקשים חוף הים אודסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד