ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

דרמה במלון: ערבי פלש לחדר ותקף אשת אישיות חרדית ידועה

צעיר ערבי פלש לחדר במלון בנצרת בו שהתה אשת אישיות חרדית ידועה, השליך לעברה קומקום, דקר אותה עם סכין - ונמלט • האישה נפצעה קל • מעצרו הוארך עד יום רביעי

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

דרמה של ממש התרחשה אתמול בבית מלון בנצרת: צעיר ערבי פלש לחדר בו שהתה אשת אישיות חרדית ידועה, השליך לעברה קומקום חשמלי וחפצים נוספים שהיו בחדר, תוך כדי שהוא אוחז בידו סכין, דקר אותה - ונמלט. האשה נדקה באורח קל וקיבלה טיפול רפואי במקום.

"אדם בן 25 נכנס לחדר במלון, בו היתה אורחת, וביקש להוציא את תסכולו על רקע מצבו האישי", סיפר רפ"ק משה וויצמן, דובר משטרת מחוז צפון ל'בחדרי חרדים'. "הצעיר תקף אותה עם סכין וחפצים נוספים".

מפקד המחוז ניצב רוני עטיה, הורה לרכז מאמץ להביא לאיתורו ומעצרו של החשוד, ואכן הוא נעצר בהמשך על ידי שוטרים, בעקבות מידע מודיעיני, בעיר נצרת.

מפקד המחוז אמר, כי הוא "רואה בחומרה את הפגיעה בתחושת הבטחון של האורחת. אנו נמצה עם החשוד את הדין". כמו כן הורה לקיים תחקיר כיצד הצליח החשוד למלון. עוד הוסיף ואמר "נמשיך לפעול באמצעות שוטרי המחוז הצפוני כדי לחזק את תחושת הביטחון".

גורמי חקירה נוספים, מלבד המשטרה, חוקרים את האירוע, המסתמן כרקע פלילי.

הסכין והחפצים ששימשו את החשוד נתפסו.

הוא הובא הבוקר לבית המשפט, זאת לאחר שקבל טיפול רפואי בבית החולים. בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד עד יום ד', בחשד לנסיון רצח.
תקיפה בית מלון נצרת סכין משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד