ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הסיכוי לשלום - לא קיים

כהנא תועד: "אם היה כפתור שאפשר להעלים ערבים ברכבות - הייתי לוחץ"

תיעוד מדברים שאמר סגן השר לשירותי דת מתן כהנא מ'ימינה' נחשפים הבוקר ב'כאן רשת ב'' ומעוררים סערה רבה: "אם היה כפתור שאפשר ללחוץ עליו, שיעלים מפה את כל הערבים, שולח אותם ברכבת אקספרס לשוויץ, שיחיו שם חיים מדהימים הייתי לוחץ". צפו בתיעוד וידאו מדבריו 

כהנא תועד: "אם היה כפתור שאפשר להעלים ערבים ברכבות - הייתי לוחץ"
מתן כהנא צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

וידאו מעורר סערה: סגן השר לשירותי דת מתן כהנא מ'ימינה' נשא דברים בתיכון "דרך אבות" באפרת ואמר כי הוא חושב שהסיכוי לשלום עם הפלסטינים לא קיים בעתיד הקרוב.

בתיעוד ובדברים שפורסמו הבוקר (שלישי) בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב' על ידי הכתב הפוליטי מיכאל שמש אמר כהנא: "אם היה כפתור שאפשר ללחוץ עליו, שיעלים מפה את כל הערבים, שולח אותם ברכבת אקספרס לשוויץ, שיחיו שם חיים מדהימים, מאחל להם את כל הטוב שבעולם בשוויץ, הייתי לוחץ על הכפתור הזה. אין כפתור כזה, כנראה נועדנו פה להתקיים על האדמה הזו באיזושהי צורה".

עוד נשמע כהנא אומר בתיעוד: "המחשבה בעיניי שאם אנחנו נחזור לקווי 67' יהיו פה שתי מדינות שיחיו בשלום זו עם זו - אני חושב שזה קשקוש. הם לעולם לא יוותרו על בית גמליאל ועל שייח מוניס – על אוניברסיטת תל אביב. הערבים מספרים לעצמם סיפור אחר, אנחנו יודעים שהוא לא נכון ושהוא קשקוש. הם מספרים לעצמם שהם אלו שגרו פה תמיד ואנחנו באנו וגירשנו אותם".

חבר הכנסת אחמד טיבי הגיב לדברים של כהנא, וצייץ בטוויטר: "יש כפתור שיעלים אותך מהממשלה והכנסת. אלחץ עליו בקרוב". 

 

מתן כהנא ערבים מיכאל שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד