ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
טיפול יסודי

הכירו: השיטה שפיצחה את שורש בעיות הזוגיות

הרב אליהו לוי, יועץ ומרצה בכיר בתחום הזוגיות אשר שמו יצא ברחבי העולם כבעל יכולת התבוננות בעומק הנפש היהודית, בקורס יוצא דופן שחושף את סוד הזוגיות על פי הקבלה, בשילוב מסרים חשובים ומרתקים • הקורס מותאם גם עבור יועצים מקצועיים וגם עבור זוגות שרוצים להעצים את הכוח הטמון בזוגיות

הכירו: השיטה שפיצחה את שורש בעיות הזוגיות
מרוממים את הזוגיות צילום: FREEPIK

אין רבים שיודעים לשלב את סודות תורת הנפש הפנימית והיהודית ולצקת אותם לכדי יסודות בבית היהודי. כאלה שמרימים את חיי הנישואין לגבהים חדשים ומרוממים את הזוגיות.

למעבר לקורס לחצו כאן>>>


אחר שני עשורים של התמקצעות בתחום תורת הנפש, הרב אליהו לוי משיק קורס חדש בו שופך אור ייחודי על אחד הנושאים הבוערים בכל העולם - זוגיות. הרב לוי שניהל את בית הספר הגבוה לטיפול זוגי פנים אל פנים במקביל להיותו רב קהילה בשכונת קריית משה בירושלים בין שלל פעילויות חשובות נוספות בהן עוסק בשנים האחרונות, משתף אותנו בשיחה מרתקת ברקע לקורס הייחודי שמשיק.

"זוגות רבים שחווים קושי ואתגר בקיום הקשר הזוגי לא מבינים מדוע הם לא מצליחים להתרומם מעל זה", מציף את הבעיה המוכרת. "במקרים מסוימים גם יועץ הנישואין לא מסייע לצאת מהמשבר והם נותרים ממש חסרי אונים".

איך השיטה שלך פותרת את התסכול?

"אני נוקט בגישה בה לא נוגעים אך ורק בנקודות הקושי עצמן, אלא אני מניח את יסודות הזוגיות ומפשט אותם עבור כל אחד ואחת. "כשכל אחד מבני הזוג מבין את המניע הנפשי שמניע את הזוגיות שלו, תהיה לו האפשרות לתקן את הבעיה מהיסוד שלה. ברוך ה' עשרות שנות ניסיון מוכיחות שהשיטה פועלת ועובדת".

עוד מוסיף בנושא כי "זוגות שנמצאים בפני מחסום, דומים בהרבה מקרים לאדם שנמצא בתוך ארון סגור. ייתכן שיש לו כישורים רבים ואתלטיות יוצאת דופן, אבל הם לא יבואו לידי ביטוי. מה שצריך במקרה הזה ראשית כל להסביר להם בכלל שהם נמצאים בתוך מקום סגור, גורמים להם להפנים את זה ולהבין את זה. בשלב השני אני מעניק כלים חשובים תוך הסתכלויות עמוקות שמגיעות מעולמות הקבלה, כדי שידעו כיצד לצאת מאותו מקום ולהביא את חיי הזוגיות שלהם לדרגה גבוהה לאין ערוך".

בימים אלו הושק הקורס הייחודי "טיפול שורש לזוגיות" בו גיבש הרב לוי את משנתו הסדורה לתשעה חלקים, בהם פורס את השיטה בשפה קולחת ורהוטה ומבצע טיפול שורשי ויסודי בחיי הנישואין. "הקורס פונה גם לזוגות שרוצים לבצע בזוגיות שלהם את השינוי הכה מיוחל וכן עבור יועצים מקצועיים ומדריכים המעוניינים להעשיר את הידע שלהם ולהתמקצע בתחום החשוב הזה".

בקורס תקבלו כלים ייחודיים לשחרור חיי הנישואין מהכבלים, לצד דוגמאות מרתקות ומסרים מתוך סודות הקבלה והמחשבה היהודית.

למעבר לקורס לחצו כאן>>>

חיי נישואין זוגיות בריאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד