כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
לאחר התקיפה בדמשק

המסר הישראלי לאסד: הארמון - יעד למתקפה

ישראל העבירה מסר לאסד לפיו אם שיתוף הפעולה עם איראן יימשך, כוחות ישראלים יפשטו על ארמונו. כך מדווח באתר ערבי. האיום מגיע לאחר התקיפה הישראלית שהשביתה את שדה התעופה בדמשק

המסר הישראלי לאסד: הארמון - יעד למתקפה
דובר צהל

לאחר התקיפה הישראלית על שדה התעופה של דמשק שמיוחסת לישראל ונועדה לבלום את הברחות האיראנים דרך טיסות אזרחיות, מדווח באתר החדשות הערבי "אילאף" כי ישראל העבירה מסר תקיף לנשיא סוריה בשאר אל-אסד והזהירה אותו כי המשך העברת נשק איכותי לתוך סוריה והשת"פ עם איראן עלולים להפוך את ארמונו למטרה הבאה לפשיטה שתיערך על ידי לוחמים ישראליים.

בתקיפה הישראלית שאירעה בשבוע שעבר בעיר דמשק, הושבת לחלוטין שדה התעופה המרכזי של המדינה. "חלק מהציוד הטכני הפסיק לתפקד בשדה התעופה", נאמר.

סוכנות הידיעות הממלכתית הסורית 'סאנא' לא הזכירה תקיפה מצד ישראל, אך דיווחה כי הטיסות הוקפאו מכיוון ש"חלק מהציוד הטכני הפסיק לתפקד בשדה התעופה".

משרד החוץ הרוסי גינה את התקיפה שיוחסה לישראל על נמל התעופה, ואמרה כי מדובר בהפרת הנורמות הבסיסיות של המשפט הבינלאומי: "פעולות בלתי אחראיות כאלה יוצרות סיכונים חמורים לתעבורה אווירית בינלאומית ומעמידות את חייהם של חפים מפשע בסכנה ממשית. אנו דורשים מהצד הישראלי להפסיק את הנוהג המרושע הזה".

 

בשאר אסד סוריה איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד