ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
אין לו קווים אדומים

ליברמן מנסה לשכנע את אורבך לחזור בו: "נתניהו ישקר וירמה אותך"

ניר אורבך שהחליט לפרוש מהקואליציה, נחשף הבוקר למכתב פומבי שפרסם שר האוצר ליברמן, בו הוא קורא לאורבך שלא ללכת שבי אחרי הבטחות נתניהו והליכוד

ליברמן מנסה לשכנע את אורבך לחזור בו: "נתניהו ישקר וירמה אותך"
ניר אורבך צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר האוצר אביגדור ליברמן מנסה לשנות את החלטתו של ניר אורבך לפרוש מהקואליציה ומשגר לו מכתב פומבי בו הוא מזכיר לאורבך את ההתנהלות של בנימין נתניהו לאורך השנים במהלכן סייע לערבים, הצביע על החלטות כמו ההתנתקות ועוד.

"ניר ידידי", פותח ליברמן בפיסבוק, "מצאתי לנכון לפנות אליך במכתב גלוי לאור עמדתך בימים האחרונים ולהזכיר את מסכת העובדות הקשורות להתנהלות נתניהו במישור הלאומי לפני שתקבל החלטה סופית".

ליברמן מזכיר את העברת חברון לשליטה פלסטינית, תמיכה בתוכנית ההתנתקות, הקפאת הבנייה בהתיישבות, שחרור יחיא סינוואר מהכלא ועוד, לצד ההתנהלות שלו במבצע 'שומר החומות' בקרב בערים המעורבות.

"ניר זה לא משנה מה יובטח לך, על מה תחתום ואיזה ערבויות יהיו, בסוף הוא ישקר וירמה אותך", כותב ליברמן ומזכיר הבטחות שניתנו לח"כים אחרים ולא יושמו לבסוף.

ליברמן כותב כי "המטרה היחידה שלו היא חזרה לשלטון ולמען זה מותר הכל. אין לו שום קווים אדומים או מגבלות", תוך שהוא מבקש ממנו לשקול מחדש את החלטתו, "אני מצפה שיחד נמשיך לקדם את הדברים שאמרת בזמנו. העובדות לא משקרות, יש מי שפועל למען הציבור ויש מי שפועל למען עצמו", כך ליברמן.

ניר אורבך איווט ליברמן ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד