כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

לאחר ציפיה: פרויקט פתרון לדיור בנאמנות הגאון הרב סילמן יוצא לדרך

בפרויקט ייבנו 149 דירות כשהגוף המימוני שנבחר ללוות מבחינה פיננסית את הפרויקט הוא 'טריא' – עם ניסיון עתיר שנים בקידום הליכי הבניה בקבוצות רכישה

לאחר ציפיה: פרויקט פתרון לדיור בנאמנות הגאון הרב סילמן יוצא לדרך
טריא מתחם בנאמנות הרב סילמן צילום: יח"צ

בפרויקט ייבנו 149 דירות כשהגוף המימוני שנבחר ללוות מבחינה פיננסית את הפרויקט הוא 'טריא' – עם ניסיון עתיר שנים בקידום הליכי הבניה בקבוצות רכישה

עיכובים מסתיימים ופרויקט פתרון לדיור בנאמנות הגאון הרב סילמן שליט"א, אב"ד דהגר"נ קרליץ אשר מוסר נפשו לטובת וקידום  הפרויקט בבית שמש, יוצא לדרכו, זאת הודות לפעילותו של חבר הועד הרב ישראל כרמל אשר פעל להנעת תהליך הבניה ולהכנסתה של חברת 'טריא' לעובי הקורה.

בימים אלו חותמים רוכשי הדירות על מסמכי ההסדר עם חברת טריא שתממן את קבוצת הרכישה ברמה ב' בבית שמש, ואשר מתעכב כבר שנים רבות.

קצב ההחתמה נעשה באופן מואץ באמצעות חברת אין האוס בוטיק לקבוצות נדלן, שמלווה את הרוכשים בהגשת בקשות המימון לפרויקט והודות לטריא אשר מעמידה צוות מורחב של חתמים ועורכי דין ממשרד עורכי הדין גנדי כספי . לשם ההמחשה ניתן לציין כי קצב ההחתמה בבנקים הינו של בודדים ביום, ואילו כאן, הודות לשילוב הכוחות של חברת אין האוס וטריא, קצב ההחתמה הינו של כ70 רוכשים ביום חיתום אחד, וזאת באמצעות צוות מורחב של משפטנים אשר מנגישים את החתימות לציבור החרדי ומגיעים לימי חתימות מרוכזים בערים החרדיות.

נציג הרוכשים הרב ישראל כרמל סיפר: "בדקנו כמה קריטריונים בקבוצות רכישה במגזר החרדי, וכאשר גילינו שקבוצות הרכישה שלוו ע"י טריא הצליחו להתקדם בקצב בלתי רגיל ובמקצועיות, החלטנו לחבור לטריא והדבר ב"ה מוכיח את עצמו".

עוד מציין נציג הרוכשים כי "הכל נעשה בהדרכתו ופיקוחו של הגאון הרב סילמן שהוא הנאמן של הקרקע".

כרמל מוסיף ומציין לטובה גם את הצוות המקצועי בעירייה ויושב ראש הוועדה הרב שמעון גולדברג שיחד עם מהנדסת העירייה הגב' ע' וייס,  פועלים לקדם ולזרז את כל התהליכים.

עם סיום חתימת ההסדרים מול הרוכשים, ייצא הפרויקט לדרכו בע"ה, הדחפורים יעלו על השטח ויחלו עבודות הבניה, להם מצפים כבר שנים הרוכשים כשהצפי הוא לאכלוס בעוד כשנתיים.

אליעד צפניה מנהל תחום הנדל"ן בטריא: "החתימה מול הרוכשים זהו רגע מרגש ומשמעותי. אחרי עיכובים, חברת טריא, המתמחית בפתרונות מימון, תממן את הפרויקט שהוקפא לפני למעלה מעשור. בקרוב יעלו הדחפורים על הקרקע". 

הגוף המימוני שנבחר ללוות מבחינה פיננסית את הפרויקט הוא כאמור 'טריא' – עם ניסיון עתיר שנים בתחום המימוני בשוק הנדל"ן בדגש על קבוצות הרכישה. 'טריא' ליוותה פרויקטים גדולים ומורכבים בציבור החרדי ובהם מתחם בנדיקט בבני ברק, "המשולש" באחיסמך ופרויקט 'אחוזה ברמה' (גולובנציץ) בבית שמש, והפכו למעשה חזון למציאות גם כשהאתגרים היו מורכבים במיוחד, זאת הודות לניסיון רב כשהם יודעים לדלג על כל מכשול.

חברת 'טריא', קבוצת המימון הפרטית מאפשרת קבלת מימון בתנאים נוחים יותר ועם פחות בירוקרטיה. מלבד הבנת המגזר החרדי היטב, טריא מתהדרת בזמינות מירבית, מהירות תגובה, שקיפות מלאה, כאשר התהליך כולו פשוט וקל.

הרב סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד