ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

ח"כ ליצמן ל'בחדרי חרדים': "הממשלה - כגנבים בלילה"

ח"כ פרוש: "לפיד מבקש להסתיר הכישלון הטוטאלי של התקציב, ומאיץ רעיונות שיש רק במשטרים אפלים" • ח"כ גפני: "ביבי מפחד מלפיד שרוצה כותרות. לא היה דבר כזה מעולם"

 .ליצמן
.ליצמן

הצעת החוק המלאה והמתוקנת ל'שוויון בנטל', אותה מתכוונת הממשלה להעביר במחטף ביום ראשון הקרוב, הכוללת סנקציות כלכליות וגזירות קשות - מעוררת זעם רב במפלגות החרדיות.

ח"כ יעקב ליצמן מיהדות התורה אומר ל'בחדרי חרדים': "ממשלת ישראל פועלת במחשכים, תוך רמיסת כל הנורמות הקיימות, במטרה לקדם חוק הגיוס שיפלג את העם, במטרה מוצהרת להביא לפגיעה אנושה חלילה בלומדי תורה.

"אין תקדים להליך זה בו ממשלה פועלת כגנבים בלילה תוך ביצוע מחטף פוליטי, לא מקצועי ולא אתי, בכדי לספק תאוות השליטה והשנאת הציבור החרדי, של לפיד ויש עתיד, יחד עם שותפיהם לדרך, נציגי הבית היהודי.

"הנציגות החרדית תתנגד לכך בכל דרך שהיא ועולם התורה ימשיך לפרוח, למרות מהמורות ממשלתיות".

עוד בנושא:
מחטף בממשלה • גזירת הגיוס: מעקב ביומטרי, שלילת תקצוב ו'הסדר' חרדי

ח"כ מאיר פרוש מיהדות התורה הגיב: "שוב ושוב אנו רואים כי שר האוצר לפיד מבקש להסתיר את הכישלון הטוטאלי בהגשת התקציב, על ידי המשך התעמרות והתנכלות לציבור החרדי. וכך גם עתה, יום לפני הדיון בכנסת על התקציב, מאיץ לפיד להביא לאישור הממשלה סעיפים ורעיונות שניתן למצוא רק במשטרים האפלים ביותר, שבוודאי רק יעמיקו את הקרע בעם.

"אני קורא למפלגת 'הבית יהודי' להתעשת ולמנוע את המשך ההידרדרות על עברי פי פחת, שתוצאותיהם מי ישורנה".

ח"כ משה גפני אומר ל'בחדרי חרדים': "לא היה דבר כזה מעולם שהכנסת דנה בחוק מסוים ובמקביל הממשלה מקבלת החלטות באותו עניין. עם כל מי שדיברתי בממשלה בימים האחרונים - כולם סבורים שאין כל הגיון בכך.

"ביבי מפחד מיאיר לפיד שרוצה כותרות ומרוקן את הוועדה של איילת שקד מכל תוכן. מעבר לכך שהחוק גובר על החלטת ממשלה, מדובר במהלך אנטי דמוקרטי".

ח"כ איילת שקד בחרה שלא להגיב.
יעקב ליצמן גיוס חרדים תגובות מאיר פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד